Cronica Krisiun si Incantation la Bucuresti

Aseara pe 16 octombrie in Studio Martin am asistat la o adevarata desfasurare de forta death metal cu niste invitati speciali de peste ocean. Mai exact brazilienii de la Krisiun, americanii de la Incantation si Estuary si grecii de la Inactive Messiah. Aproximativ 250 de persoane au fost prezente, un numar total peste asteptarile organizatorilor dar oricum destul de mic pentru calitatea trupelor prezente.

Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica  <a href=KRISIUN si INCANTATION la Bucuresti" title="Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Krisiun si Incantation la Bucuresti">
Krisiun

Fara a ne lungi la vorba, prima trupa Estuary, se anunta o adevarata supriza, avand in vedere ca il include pe legendarul Owen (ex Cannibal Corpse, acum in Deicide) la bass. Highlight-ul total al serii a fost micuta solista vocala care pur si simplu a zguduit peretii clubului. Toata lumea a ramas incantata de exceptionalele ei calitati vocale si de faptul ca asemenea sunete pot iesi dintr-o fiinta atat de mica. Cumva in premiera la concertele de gen, pletele s-au desfasurat in public inca de la primele acorduri ale trupei.

Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Krisiun si Incantation la Bucuresti
Estuary

Au avut un sunet extrem de bun, probabil mai bun decat al celorlalte trupe, piese catchy, riffuri puternice si au facut o atmosfera senzationala. Sincer i-as mai vedea de vreo cateva ori. Se pare ca o trupa total anonima poate prinde din prima, si asta doar datorita sound-ului extrem de bun si a originalitatii. Am auzit chiar vorbe cum ca solista vocala i-ar da clasa Angelei de la Arch Enemy. N-as prea zice, dar totusi o enorma bila alba pentru Estuary.

Jack Owen - Estuary / Deicide / ex. - Cannibal Corpse

Au urmat apoi Inactive Messiah. N-am inteles de ce tour managerul ne-a impus ca grecii sa cante a doua trupa, dar se pare ca a facut o mare greseala. Lumea a cam stat pe-afara la o bere si la aer racoros decat sa-i asculte pe cei patru baieti. Un sound destul de complicat si haotic pe alocuri, compozitii cam neinspirate, dar sustinute totusi de o prezenta scenica de exceptie. Ca sound au incercat o combinatie de Dimmu Borgir cu Cradle of Filth, dar, desigur ca nu prea le-a iesit. Oricum le multumim pentru prezenta (a 5-a in Romania parca).

Inactive Messiah

Totul ca totul si toate ca toate, dar s-a cam inchis la paine (citez din clasici in viata) cand Incantation au urcat pe scena. Trei insi, trei instrumente, o voce clasica de death metal, un sound total underground, putere, forta si metal extrem ar putea defini ce-a iesit din difuzoare aseara in Studio Martin. Death f*****g metal de la mama lui de acasa de peste ocean. Intro-ul a ridicat parul pe cam toata lumea prezenta in scena si a creat o atmosfera fantastica, asa ca atunci cand primul riff a zburat spre public, toata lumea era deja in transa.

Incantation

Exceptional show-ul de scena, piese foarte bune, compozitie clasic americana, ce mai, o reteta foarte tentanta de metal extrem. Felicitari inca o data publicului, care, din nou a fost la inaltime. Moshpit de senzatie, fara incidente, cu bun simt, ceea ce ma bucura pe deplin. Se pare ca se poate si la noi (din nou) sa te simti bine fara sa-i ranesti pe altii din jur.

Incantation

Incet incet am ajuns si la headliner-ul serii, Krisiun. Ca sound, foarte apropiati de Incantation, ca show de scena, complet fara inhibitii, mobili, expresivi si tonifianti. Brazilia naste trupe bune, pacat ca ajung foarte greu pe la noi si doar vreo 2-3 au capatat notorietate internationala. Dupa ce si-au rupt (la figurat) spinarile la Incantation, nebunii din public s-au incalzit mai greu dar tot au reusit sa incinga un mosh-pit serios si civilizat.

Krisiun

Socant cat de bine pot suna din nou doar trei oameni cu aceleasi trei instrumente. O alta lectie de death metal brutal venita tot de peste ocean, din tara care i-a nascut pe Ratos De Porao si Sepultura.

Krisiun

O seara minunata incheiata fara incidente majore (doar Max si-a pierdut geaca :( ), cu sunet bun, public minunat si trupe dedicate.

Stati pe frecventa noastra. Curand revenim cu filmari si interviuri video cu trupele pe METALHEADTV. Pana atunci aruncati un ochi in galeria foto de aici.