Cronica Luna Amara Acustic la Utopia

Cronica Luna Amara Acustic la Utopia
Sambata aceasta am avut parte de un concert Luna Amara acustic la Utopia. A fost un eveniment cu totul si cu totul special care s-a bucurat de un decor potrivit asigurat chiar de trupa, decor ce a inclus lumanari, lampadare si multe altele. Prezenta publicului a fost mai mult decat satisfacatoare; cu o jumatate de ora inainte ca Luna Amara sa inceapa, usile s-au inchis accesul publicului fiind limitat pentru ca pur si simplu Utopia devenise neincapatoare pentru sutele de fani veniti sa-si vada trupa preferata. Atmosfera a fost senzationala dar despre asta vom discuta putin mai tarziu.

As incepe aceasta cronica de concert cu prima trupa a serii, bucurestenii de la Interzis, o trupa in continua crestere care s-a bucurat de succes sambata, in fatza unor oameni care probabil nu ii mai vazusera niciodata. Au cantat putin peste 40 de minute piesele incluse pe release-ul lor scos anul trecut. Un alternative rock foarte catchy si dansabil plin de energie, suplinit din plin de chitara lui Eugen. La cam toate concertele, fanii veniti pentru headliner, de obicei parasesc spatiul din fatza scenei daca trupa din deschidere nu ii incanta. Ei bine, de data asta toata lumea a ascultat cu atentie si daca ar mai fi fost timp, trupa ar mai fi cantat inca un bis. Interzis ne prezinta o muzica destul de curata ce imbina riff-uri de heavy metal cu un sound alternative pur. O trupa ce poate creste dupa multe prezente scenice.

Interzis

Dupa o pauza de un sfert de ora, timp in care Luna Amara s-au instalat pe scena, concertul a inceput in aplauzele publicului. Inca de la prima piesa, sutele de fani stranse au cantat cu trupa in cor. Setlist-ul a fost compus in special din piese de pe albumul Loc Lipsa, care este oricum un album axat pe piese slow, propice a fi cantate in varianta acustica sau semi acustica. Sincer rar mi-a fost dat sa vad atata lume cantant impreuna cu trupa aproape orice vers. Prezente foarte multe din presa la acest concert, multi prieteni ai trupei, multi fani mai vechi si mai noi dar si multe fetze noi. Cel mai tanar spectator avea putin peste 4 ani cred, venit cu parintii la concert.

Cel mai tanar spectator

Luna Amara

Atmosfera a fost intarita de decorurile si de semi-intunericul din sala ce oferea clubului un aer mistic. Am ramas placut impresionat de coverul Audioslave, cantat intr-un mare fel de clujeni si raman la pararea ca Luna Amara pot canta pe orice scena cu oricine oricand oriunde. O trupa profi ce mereu aduce ceva nou pieselor sale. E foarte interesant cum la fie concert acustic observ piesele cantate altfel, de parca trupa ar crea pe scena, ar modifica liniile melodice, ar oferi un feeling nou fiecarei piese in parte. Poate e doar o senzatie sau poate chiar asta se intampla, oricum fiecare concert alk clujenilor e o izbucnire de note si de sentiment in cea mai pura forma.

Luna Amara

Concertul Luna Amara a tinut putin peste doua ore, trupa fiind bisata nu mai putin de 4-5 ori, publicul parca fiind dependent de ceea ce auzeau din difuzoare. O seara minunata incheiata cu succes si un nou show Luna Amara de zile mari.

Luna Amara

P.S. V-a placut bautura oferita din partea casei? :)