Cronica Magica si Axxis: Tour Report (1)

de Morrison

In viitorul nostru turneu, vocea feminina ii va apartine Anei Mladinovici, solista formatiei romanesti MAGICA. Suntem cu adevarat fericiti sa colaboram cu o astfel de solista, care intelege perfect spiritul in care piesa Doom of Destiny trebuie sa fie interpretata pe scena, a spus Harry Oellers, claparul trupei AXXIS.

Ana spune in continuare: Sunt foarte fericita si in acelasi timp mandra ca am fost aleasa sa ma alatur celor de la Axxis in turneul cu HELLOWEEN si GAMMA RAY. Sunt constienta ca acest lucru va ajuta trupa mea, MAGICA, prin promovarea care se face evenimentului. Toti fanii metal din Europa, fiti pregatiti, pentru ca Heavy Metalul vine spre voi, insotit de o adiere de 'magie'.

Cel mai recent album Magica, Hereafter, a fost lansat pe 19 octombrie si este recomandat tuturor fanilor metalului melodic, romantic, gothic si heavy.

Asa cum era planificat, ne-am trezit dis-de-dimineata si am plecat din Constanta spre Bucuresti si de acolo la aeroportul Henry Coanda. Calatoria a fost ok, dar am avut ceva emotii in taxiul cu care am mers din Bucuresti spre aeroport, din cauza unor blocaje in circulatie - ne-a fost teama ca vom pierde avionul. Din fericire, nu a fost cazul, si dupa un zbor placut am ajuns pe aeroportul din Dusseldorf, unde ne astepta Harry de la Axxis.

Ne-am inteles din prima, discutand in taxiul care ne ducea spre hotel. Dupa doua ore de odihna, am participat la prima repetitie. Baietii de la Axxis improvizasera o camera de repetitii, aranjata foarte 'rock', beneficiind chiar de o scena, pentru a sugera un sentiment de autenticitate.

Piesele pe care le-au cantat Axxis au decurs foarte bine, iar Ana a facut o impresie foarte buna asupra lor. Astfel s-a incheiat prima zi.

Nu am avut timp sa iesim in oras in prima seara pentru ca eram cu totii foarte obositi si vroiam sa dormim, asa ca am lasat excursiile si cumparaturile pentru a doua zi.

A doua zi ne-am plimbat pe strazile din Unna, am vizitat oraselul. Dupa-amiaza ne-am intalnit cu Berny de la Axxis si am mers in studioul lor. Ana si Berny au lucrat la cateva pasaje pana ce intreaga trupa a ajuns in studio si au inceput repetitiile propriu-zise. Totul a mers extraordinar, astfel ca seara am iesit sa sarbatorim cu niste beri si mancare mexicana. Toti membrii trupei Axxis sunt extraordinari. Super!

Iata si cateva fotografii...mai multe in curand!
Bat & Ana - Magica - www.magicaband.com

Dacă vreți să vă înscrieți la newsletterul METALHEAD și să aflați primii ce trupe mari vin în România, dați un click aici: METALHEAD Newsletter

Intra si pe Canalul de Whatsapp METALHEAD si afla prima oara cine canta in Romania!