Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia

Ei bine, duminica trecuta in Utopia, mai exact pe 6 mai, constantenii de la Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia ne-au vizitat dupa aproape un an de zile. Si nu au venit cu mana goala si cu un preview al noului lor album Hereafter. Invitatii serii au fost bucurestenii de la Cronica Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Cronica Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia in Utopia, cu care vom incepe si aceasta cronica.

Cronica Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Cronica Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Cronica Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia in Utopia in Utopia

Inca de la soundcheck mi-au captat atentia. Cronica Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Cronica Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia in Utopia, la cel de-al cincilea (cred) concert live, suna mai bine decat foarte multe trupe din tara asta cu ani grei in spate. Nu ii mai vazusem live de ceva vreme (ultima oara, tot in Utopia) si se pare ca pauza concertisitca le-a prins bine. Trupa suna acum mult mai inchegat, coeziunea pieselor a crescut considerabil si pana si jocul scenic a inceput sa prinda ceva radacini. Vanda este mult mai sigura pe vocea ei, care incet incet se contureaza intr-o adevarata voce de melodic metal.

Cronica Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Cronica Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia in Utopia

Cand stau si ma gandesc ca aproape nici un membru al trupei nu a trecut de 20 de ani si ca in aceasta formula canta de nici un an, vad un viitor luminos pentru bucuresteni :) De remarcat este si faptul ca Cronica Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Cronica Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia in Utopia au destule piese proprii pentru a sustine un concert, si nu apeleaza la cover-uri, un lucru de laudat !

Ei bine, dupa o mica pauza, pe scena s-au urcat constantenii de la Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia, se pare, indelung asteptati de fanii bucuresteni. Spatiul din fatza scenei s-a umplut pana la refuz, cei aproape 100 de rockeri prezenti la eveniment pregatindu-se de un show cum rar a mai vazut Utopia. Aparatele foto din dotare au fost scoase si elasticele de par inlaturate ! Inainte de toate trebuie sa va spun ca sunetul a fost excelent ! Probabil cel mai bun de pana acum in Utopia. Pana si Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia au declarat asta pe forumul nostru.

Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia

Continuand incursiunea, Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia au RUPT ! Toti trupetii au fost intr-una din zilele de gratie, si publicul a simtit asta din plin. Au comunicat excelent cu fanii din fatza scenei, oferindu-le un show pe cinste. Am ascultat in premiera si piese de pe noul album al trupei si sincer suna foarte bine. Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia isi pastreaza trade-mark-ul iar, prin aducerea noului chitarist, Emi, sound-ul lor a capatat un grad de coeziune crescut totul imbinandu-se ca la carte !

O seara memorabila incheiata cu o rockoteca memorabila !

Galerie Foto: Cronica Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Cronica Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Cronica Cronica Cronica Cronica Magica si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia si Fortress Of Faith in Utopia in Utopia in Utopia la Utopia (06.05.07)