Mayhem - Deathcrush (cronica de album)

de

Mayhem - Deathcrush (cronica de album)

Deathcrush este primul material lansat de Mayhem, in formula Maniac, Euronymous, Necrobutcher si Manheim. Desi este un album black metal, sunt prezente si cateva elemente death pe el, "vizibile" mai ales in riff-urile lui Euronymous.

Sunt versuri Mayhem care au o tenta gore, ceea ce nu e deloc rau pentru o trupa de calibrul lor... Manheim a fost un baterist bun dar nu se ridica la nivelul lui Hellhammer. Manheim incerca sa bata cat mai haotic si rapid, cea mai lenta prestatie a sa se gaseste pe piesa Chainsaw Gutsf*ck. In Silverster Anfang tot ceea ce reuseste Manheim sa faca este sa enerveze ascultatorul... Necrobutcher este in mare parte "invizibil", bass-ul fiind dat foarte incet.

Este un disc scurt, 18 minute. Calitatea este intentionat mai slaba. Are minusuri si plusuri, ceva natural la un album. Este printre primele albume de gen...Sunt doi vocali care colaboreaza la album, Maniac (care face o treaba excelenta) si Messiah (Witching Hour si Pure F*cuking Armageddon). Preferatii mei sunt Attila si Dead, dar dat fiind faptul ca Dead a inregistrat doar un album (Live In Leipzig), Maniac "risca" sa il detroneze...Cum mi-a zis si NecroButcher (userul de pe MetalHead), "fiecare dintre ei este bun, Attila este cel mai talentat dar toti au cantat excelent fiecare piesa".

Este un album care face cinste numelui Mayhem si genului: riff-uri spectaculoase, versuri si vocale ce se potrivesc perfect cu melodia, si desigur bateria care suna... izbitor. Parca atunci cand stau cu castile pe urechi ascultand albumul, fiecare bataie a lui Manheim imi intra pe urechi strabatandu-mi tot trupul si oprindu-se la inima... Inima mea bate Deathcrush in momentul acela !

Piesele pe care vi le recomand sunt Deathcrush, Chainsaw Gutsf*uck si Necrolust. Va recomand toate materialele Mayhem si tot ce tine de black metal in general. Mai jos puteti asculta piesa Deathcrush:

Tracklist Deathcrush:

1. Silvester Anfang
2. Deathcrush