Batalia topurilor: Epigonii metalului


Publicat la: de catre tiberiu czink

Batalia topurilor: Epigonii metalului
  • Rate
5.00  /  5 din 1 voturi
Mai multe cu:

Din cand in cand, apar diverse topuri cu cele mai influente trupe de metal, realizate de site-uri sau publicatii, mai mult sau mai putin obscure. Trebuie sa recunosc ca, ros de un morb al mandriei, ca sa o citez pe poeta Magda Carneci, m-am decis sa tastez un contraraspuns la ceea numesc eu un top extrem de subiectiv si jignitor, realizat de cei de la revista Kerrang! Poate ca nu m-ar fi deranjat atat de mult, daca nu dadeam peste comentariile, ce se doresc a avea un statut de apoftegme, venite din partea celor care sustin topul incropit in ignoranta de cei de la Kerrang! Sau mai degraba de "cititorii" publicatiei britanice.

Acest top, din care reiese ca Metallica reprezinta cea mai influenta trupa din ultimii 30 de ani, secondati de Green Day (!!!), si abia apoi uriasii de la Maiden, reprezinta , din punctul meu de vedere, o dovada cat se poate de pregnanta de involutie artistica si culturala in materie de cunoastere a muzicii metal si rock. Topuri mereu s-au facut si mereu se vor face, sub umbrela subiectivitatii. Dar nu pot sa nu remarc faptul ca in ultimii ani asistam la o adevarata ciocnire a generatiilor de rockeri, suntem martori si participanti la un conflict cvasi-ideologic intre sustinatorii rock-ului si metalului de ieri si de azi. As vrea sa punctez mai multe aspecte aici, ca sa fiu bine inteles:

1. Din punctul meu de vedere, cu precadere in ultimii ani, putem vorbi de o nesiguranta a muzicii metal, in general, in raport cu celelalte genuri muzicale. De fapt, cred ca putem afirma ca scena muzicala actuala se afla intr-o miscare browniana de-a dreptul grosiera. Odata cu fenomenul globalizarii, cu uniformizarea stupida practica la nivel mondial, individualismele artistice incep sa dispara si risca sa se contopeasca intr-o masa amorfa, imbecila, antivalorica. Chiar vorbeam cu un bun prieten, ca in aceste conditii, vom asista la un adevarat holocaust al muzicii metal. Stiu, este un scenariu extrem de pesimist, dar nu cred ca este unul deplasat. Sexul excesiv practicat de catre muzica metal cu alte influente muzicale, doar pentru obtinerea orgasmului comercial a determinat aplatizarea fenomenului rock si trecerea lui in umbra. Acest lucru a fost posibil si este in continuare posibil, deoarece exista numerosi indivizi care in incercarea lor inutila de a se desprinde de sub talpa zeilor, au vrut sa ,,revolutioneze" muzica metal creeand diverse hibride muzicale mai mult sau mai putin reusite.

2. In acest context, apar, inerent, intrebarile: pana unde putem cataloga evolutia muzicalo-artistica a unei trupe ca fiind rock sau metal? Ce trupe, ce artisti, ce genuri, ce subgenuri pot fi clasificate ca facand parte din metalul adevarat? Mai putem vorbi, in secolul al XXI-lea, de o scena binedefinita a metalului? Sintagma de ,,metal adevarat" a devenit un anacronism? Cand eram mic, dinainte sa am anumite rataciri muzicale, priveam scena rock, ca pe un lucru interzis oamenilor normali, intunecat, mergand pe principiul ,,ce-i al lor, e al lor". Azi nu cred ca mai putem vorbi de asa ceva. (numai cand vad o gramada de cocalari care asculta Metallica sau Linkin Park, imi vine sa ma crucesc, chit ca sunt ateu). Stiu ca rock-ul, cu tot ceea ce presupune el, s-a lovit dintotdeauna de prejudecati, dar parca vazand situatia actuala , as fi preferat sa ramana asa: sa fie un fenomen temut de mase, lovit de preconceptiile prostilor, dar bine inchegat si bine definit, disponibil doar celor care il apreciaza. Cel putin sub sintagma de ,,metal adevarat", de ,,rock adevarat" exista o protectie , exista un anumit conservatorism al muzicii rock fata de majoritatea genurilor aberante muzicale. Acum orice trupa aparuta peste noapte care foloseste un simplu distors este deja catalogata metal sau rock. Am citit stiri in care pana si oribila Lady Gaga era catalogata ,,cantareata rock"!!!!

3. Un lucru este cert: topul celor de la Kerrang! vine ca o completare ingrata la decaderea muzicii metal. In top apar si nume sonore ale scenei metal, precum Metallica, Iron Maiden sau Ozzy Osborne, dar plasarea lor in top este cel putin ciudata. Cititorii publicatiei britanice , care pot fi cu usurinta incadrati, pana in varsta de 17 ani, au considerat ca trupe mediocre precum Green Day sau Bullet for My Valentine prezinta mai multa influenta decat Ozzy (The Godfather of Heavy Metal) sau Iron Maiden. Ce sa mai spunem de faptul ca trupe legendare precum Judas Priest, Motorhead sau Slayer, nici macar nu au fost mentionate. Ce sa mai ceri atunci pentru un Bathory sau Mayhem? Problema este ca aceste topuri arata cat se poate de evident ca pustanii, adolescentii cu apucaturi emoiste, nu au absolut nicio cunostinta ;si nicio tangenta despre notiuni ca "metal" , "influenta" etc. Ce influenta poate avea o trupa ca Chemical Romance pe langa Death sau Morbid Angel?

4. Am observat foarte multe comentarii de pe Metalhead, cu privire la topul facut de cei de la Kerrang! sunt pentru sustinerea trupelor de genul BFMV, argumentandu-se faptul ca aceste trupe vor fi trupele mari de maine, cand monstrii sacri vor disparea. GRESIT!!! Faptul ca vor disparea Burzum, Motorhead sau AC/DC astea nu va reprezenta garantia succesului si maretiei trupelor ca Blink 182 si alte asemenea "produse". De ce? Simplu. ACESTE TRUPE NICIODATA NU VOR AVEA UN IMPACT ASUPRA EVOLUTIEI SCENEI METAL PRECUM AU AVUT-O SEPULTURA SAU BATHORY, CA SA DAU 2 EXEMPLE.

5. Ceea ce nu inteleg ascultatorii unor asemenea trupe este ca faptul ca daca ai 50.000 de oameni la un concert nu inseamna , in mod automat, ca esti o trupa buna, si cu atat mai putin, influenta. Faptul ca Slipknot aduna cateva zeci de mii de oameni nu inseamna absolut nimic pentru mine, in comparatie cu cele cateva miii pe care le-au adunat Kreator si Sodom , la Kavarna, anul trecut, par example. De ce? La Slipknot, la concert vad lume. La Sodom , vad rockeri si metalisti.

6. Recent, am avut o polemica cu un amic, sa ii zicem, cu privire la conflictul dintre old-school si new-school. Incerca sa ma convinga ca As I lay Dying (trupa pe care nu o pot suporta - mai ales ca provine din valul metalcore crestin) ca din punct de vedere compozitional si tehnic sunt peste Iron Maiden sau trupe de genul Slayer, adica cele care fac parte din vechea garda. Si ca pentru acest lucru fanii old-school trebuie sa respecte new-schoolul. I-am explicat de ce nu putem pune un semn de echivalenta intre cele doua mari perioade, fiindca new-school, reprezinta din punctul meu de vedere, o regresie artistica, de un epigonism fatarnic si cras. Acuzele la adresa old-school-ului, la trupe precum Judas sau Deep, au capatat , apoi, o dimensiune bizara. Afirma despre ascultatorii Maiden , de exemplu, ca sunt niste manelisti, pentru ca asculta muzica simpla !!!! I-am spus, nu poti compara As I lay Dying cu Mortification,Tourniquet, Vengeance sau cu genialul Weapons of Our Warfare, al celor de la Deliverance, daramite sa compari cu Slayer, Maiden etc. Si asta venea de la un om cu mult peste 20 de ani, atunci ce pretentii sa am de la niste adolescenti?

7.Avea dreptate un prieten de-al meu. In viitor, spectacolele rock (deci nu BFMW &CO.) vor fi mult mai restranse, izolate, la care vor participa doar cei cu adevarat fani. Concertele nu vor mai avea amploarea celor din anii 70, 80 sau 90. Probabil, ca are dreptate. Probabil, ca nu. Nu stiu.

Dar partea buna este ca atunci cand aud de trupe ca Chemical Romance sau BFMV, imi amintesc de noul val thrash metal cu Suicidal Angels, Toxic Holocaust, Evile sau Havok si zambesc din nou. Trupe noi, dar cu respect pentru cei vechi. Trupe noi, dar fideli old-school-ului, trupe ce vor fi gloante pentru valentinii new-school. ROCK ON \\M/

Fa-ti propriul tricou pe Fabrica De Tricouri.

Comentarii:

drummer21 la 16.06.2011 19:40 - Da-i o bere: Da-i o bere 2 +-

User Avatar Picture
Aspirant
Foarte bun articolul, sunt in totalitate de acord cu tine. Muzica buna si adevarata sa o asculte adevaratii cunoscatori si pasionati. Prostiile comerciale actuale sa le asculte pustii teribilisti- cand o sa creasca o sa isi dea seama ca suna la fel si o sa se reprofileze. raspunde

ThornsOfDarkness la 17.06.2011 11:35 0 +-

User Avatar Picture
Aspirant
Salut multam de apreciere raspunde

Master95 la 11.06.2011 19:44 - Da-i o bere: Da-i o bere 2 +-

User Avatar Picture
raspunde

bogdan_sava74 la 09.06.2011 20:26 - Da-i o bere: Da-i o bere 1 +-

User Avatar Picture
Aspirant
Am multe obiectii de facut in legatura cu topul celor de la Kerrang, dar nu vreau sa intru in conflict cu cei mai tineri de pe acest site. Dar, maiculita, Metallica si Iron Maiden langa Green Day si Slipknot? Ooo, Doamne... raspunde

viviutza la 09.06.2011 21:40 -1 +-

User Avatar Picture
Aspirant
Slipknot si Linkin Park sunt surse mari de inspiratie pt tineri,la fel si green day.depinde cum e privit topul,slipknot,lp si green day nu au influentat nicio trupa,dar daca e sa gandim asa,cele 3 n-au ce cauta in top.dar daca e sa gandim in sensul cati oamenia a facut sa asculte muzica,isi merita locul. raspunde

viviutza | 09.06.2011 21:40 -1 +-

User Avatar Picture Aspirant *au raspunde

contra_aripi | 09.06.2011 21:55 0 +-

User Avatar Picture Aspirant acuma de ce incerci sa compari trupa Slipknot cu Linkin Park.cum am vazut intr-un comentariu,nui nici o trupa perfecta sau cea mai buna,fiecare trupa e mareata in felul ei raspunde

viviutza | 10.06.2011 09:41 -1 +-

User Avatar Picture Aspirant corect raspunde

AbbeyDawn la 23.12.2011 23:03 0 +-

User Avatar Picture
Eu ascult mai mult Green Day, Linkin Park, Slipknot, bine am 13 ani... Dar dacă ar fi să fac un top i-aş pune pe Metallica, Iron Maiden, AC/DC... pe primele locuri. raspunde

viviutza la 05.06.2011 22:06 - Da-i o bere: Da-i o bere -1 +-

User Avatar Picture
Aspirant
un articol care nu-si are rostul,nu ma intelege gresit,am prins ideea,dar totusi,ce daca iti spun unii ca as I lay dying sunt mai buni decat Iron Maiden?unii oameni sunt fanatici si nu e chiar un lucru bun,dar nici sa faci un articol sa critici atitudinea asta.din punctul meu de vedere,trupele alea 7 de care tot pomeniti nu trebuiau sa apara acolo,sunt prea tinere sau n-au realizat nimik cu adevarat notabil ca sa ajunga intr-un astfel de top,dar asta e.daca eu fac un top chitaristi si-l pun pe james hetfield pe primul loc,scrii un articol sa-mi spui de ce nu stiu cine e mult peste james? raspunde

bloodlust la 06.06.2011 00:15 -3 +-

User Avatar Picture
Editor
eu te-am inspirat raspunde

grizzly24 la 05.06.2011 16:56 - Da-i o bere: Da-i o bere 2 +-

User Avatar Picture
Articolul e chiar bine structurat, iti respect ideile. Perspectiva cu care vezi tu lumea de azi o vedem si noi dar ramanem cu gandul ca totul serezuma la ce vor indivizii din generatiile ce vor urma. E adevarat sunt schimbar dar nu ne putem opune ci doar sa stam la marginea drumului. raspunde

llloomorpheme la 05.06.2011 13:29 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
eu te felicit pentru articol bravo ! cel mai bun articol depe metalhead raspunde

ThornsOfDarkness la 06.06.2011 10:56 0 +-

User Avatar Picture
Aspirant
Multumesc. Nu e cel mai bun articol, nu e nici cel mai prost articol. E un...articol raspunde

viviutza | 06.06.2011 20:36 -2 +-

User Avatar Picture Aspirant un articol inutil,nu trebuie sa-ti spui parerea scriind un articol. raspunde

kakafob la 05.06.2011 00:07 - Da-i o bere: Da-i o bere -6 +- -

kakafob la 05.06.2011 00:06 - Da-i o bere: Da-i o bere -3 +-

User Avatar Picture
Imi plac foarte mult albumle mai vechi alea trupei Sonic Syndicate, dar incearca sa atraga atentia prin sex si asta ma cam enerveaza. Am de-mi facut l**a, uit pe RedTube, nu la un videoclip "metal". raspunde

bloodlust la 05.06.2011 00:17 3 +-

User Avatar Picture
Editor
ce copil fara viitor raspunde

WolfszeitAlexandra la 05.06.2011 00:27 4 +-

User Avatar Picture
Citesc metalhead de ceva timp și până acum nu am simțit deloc nevoia să comentez la articole, dar băi copile, tu ești fenomenal. raspunde

bloodlust | 05.06.2011 00:50 -2 +-

User Avatar Picture Editor la cine te referi?:-? raspunde

WolfszeitAlexandra | 05.06.2011 00:57 3 +-

User Avatar Picture De ce ai avea senzația că mă refer la tine? raspunde

bloodlust | 05.06.2011 01:05 -2 +-

User Avatar Picture Editor nu stiu..:-?? raspunde

kakafob | 05.06.2011 01:21 -5 +- -

bloodlust | 05.06.2011 01:42 6 +-

User Avatar Picture Editor sunete exotice?bai ma lasi??deci pe fundalul melodiilor cannibal corpse se aud tzunamiuri si brizele de vant trecand prin palmieri nu?unde e kornuletz acum raspunde

kakafob la 04.06.2011 23:58 - Da-i o bere: Da-i o bere -1 +-

User Avatar Picture
Motorhead?(tata rockerilor, punkerilor chiar si a metalistilor (Metallica) ), Rolling Stones? Si pana la urma urmei, mai multi au ascultat Nirvana decat Green Day raspunde

bloodlust la 05.06.2011 00:19 0 +-

User Avatar Picture
Editor
1.dute la scoala!!!!! 2.ce dracu treaba are motor head cu punk-ul? raspunde

MetalGod666 | 05.06.2011 07:59 3 +-

User Avatar Picture se pare k are "Motörhead are typically classified as heavy metal, and their fusion of punk rock into the genre helped to pioneer speed metal and thrash metal" in general prima generatie de metal americana thrash/speed metal are putin punk in sange raspunde

SaW | 06.06.2011 00:51 2 +-

User Avatar Picture chiar nu vezi o influenta de punk la motorhead? raspunde

ThE.JoKeR la 04.06.2011 11:56 - Da-i o bere: Da-i o bere 3 +-

User Avatar Picture
Aspirant
muzica buna, parerea mea, se face de cateva decenii bune, este o prostie sa pui GREEN DAY 04. SLIPKNOT 05. MY CHEMICAL ROMANCE 06. LINKIN PARK 07. BULLET FOR MY VALENTINE 08. BLINK 182 10. FOO FIGHTERS ca cele mai influete trupe, avand in vedere vechimea.Cele mai influente sunt cele vechi si populare, cele care au vandut zeci de milioane de albume, cele care si-au lasat amprenta asupra istoriei muzicale.Si cu totii stim care sunt acele trupe, no argue about that raspunde

bloodlust la 04.06.2011 13:19 1 +-

User Avatar Picture
Editor
slipknot este de 16 ani in industrie crezi ca nu-si merita locul?:Oa castigat un grammy.. raspunde

viviutza | 05.06.2011 18:01 -3 +-

User Avatar Picture Aspirant si linkin park 2 raspunde

Florescu Paul Lucian la 04.06.2011 10:22 - Da-i o bere: Da-i o bere 1 +-

User Avatar Picture
Aspirant
raspunde

pet_rica la 04.06.2011 10:44 0 +-

User Avatar Picture
belea raspunde

sonofdad la 04.06.2011 10:13 - Da-i o bere: Da-i o bere 1 +-

User Avatar Picture
tu nu ascultai manele candva? raspunde

ThornsOfDarkness la 05.06.2011 12:21 0 +-

User Avatar Picture
Aspirant
Am explicat intr-un articol anterior care a fost situatia cine a retinut bine, cine nu.Nu am sa imi ascund sub pres mizeriile doar ca sa nu deranjez pe unii sau pe altii. raspunde

chriscyrus la 04.06.2011 07:36 - Da-i o bere: Da-i o bere 1 +-

User Avatar Picture
Aspirant
chiar daca transezi trupele mediocre de trupele foarte bune, la sfarsitul zile tot pe principiul iti place cum suna decizi daca asculti trupa raspunde

ThornsOfDarkness la 04.06.2011 00:40 - Da-i o bere: Da-i o bere -1 +-

User Avatar Picture
Aspirant
GreyOne 1. Esafodajul tau argumentativ, realizat din constructii morfo-sintactice ce se doresc a fi sententioase, chiar apoftegmatice, plasat intr-un registru infailibil (cum altfel) al maturitatii, este unul extrem de precar, din nenumarate motive. 2. Primul tau comentariu (cata onoare pe capul meu!) l-ai facut pe seama articolului meu, incercand de fapt sa ascunzi, ca esti fanul unor "trupe" ca BFMV. Ai resimtit din plin lovitura mea verbala (de fapt, tastata) pe care ai primit-o in plex, desfiintand un top, prin excelenta,mediocru, cu care cel mai probabil esti de acord. 3. Ideile tale, pe care le-ai dorit materializate intr-o avalansa de atacuri puerile la adresa, mea tradeaza o capacitate destul de redusa de perceptie a lucrurilor. Evident, nu ai inteles la ce m-am referit cand am pomenit despre uniformizarea stupida. Nici macar nu te-ai sinchisit sa plasezi citatul meu, in contextul disparitiei monstrilor sacri ai rockului si metalului. Mai pregnant, este faptul ca nu ai observat (desi tind sa cred ca ai omisin mod deliberat) sa vezi ca multitudinea de trupe generate de "revolutiile" inculte adolescentine de azi,vor avea drept rezultat, in mod ineluctabil,uniformizarea scenei artistice metal (asta daca se va putea vorbi in viitor despre "metal"). Acum da inca o ducem bine, deoarece inca ne hranim din punct de vedere auditiv , cu decibelii transmisi de trupe precum Maiden sau Slayer, dar dupa aceea...Vorba celor de la Cindirella don't know what you got till is gone. Daca tu poti sa afirmi cu certitudine ca dintre trupe precum Blink 182 si BFMV , vor exista stalpi, care vor genera albume hotare, adevarate pietre unghiulare artistice pentru muzica metal, asa cum odinioara au facut-o Death sau Morbid Angel, atunci cred ca ne pierdem timpul... 4. Cand a fost rock-ul in lumina? ma intrebi? Am sa trec cu vederea imbecila intrebare pe care a nascocit-o organul tau cerebral. Am nazuinta ca vei intelege si de ce. 5. Rock-ul e cel mai aparte gen artistic din intreaga gama muzicala creata in epoca moderna, contemporana. De ce? Pentru ca spre deosebire de celelalte, rock-ul a depasit barierile unei simple prezente auditive si vizuale pe firmamentul muzicii. A devenit un fenomen, si desi e deja un cliseu (dar consistenta are), un mod de viata, controversat, hulit, adorat, in orice caz, cel mai analizat, cel mai intrigant si complex gen muzical vreaodata ajuns in atentia maselor. Poate de aici provine sentimentul , poate uneori exacerbat, de a fi rockerii mai speciali. 6.Nu mi-am renegat inceputurile. Tu, pur si simplu, nu poti intelege un proces firesc si natural, numit "evolutie". 7.Detest metalcore-ul crestin. Si care e problema? Evident, in ignoranta ta coplesitoare ai omis sa spui ca respect insa trupele de death sau thrash metal crestin. Chiar si cele de unblack metal (daca stii ce inseamna). Contextul in care am facut o constructie cvasi-oximoronica (m-as cruci chit ca sunt ateu), ti-a ramas complet strain. Altfel nu pot sa imi explic cum in liberpansismul tau de-a dreptul fetid, ai putut insira ineptiile pe care cu atata drag ai dorit sa le expui tuturor. Supradozaj de decrepitudine. Asta imi vine in minte cand citesc afirmatiile tale. 8. Ciudat, desi amuzant,ai tastat cuvantul ateu cu majuscule, conferind unui concept o importanta mult prea mare, dar fara vreo relevanta. 9.Demontand dejectiile tale provenite dintr-o previzibila nebuloasa cerebrala, pot afirma, ca cel care are de fapt 17 ani , esti tocmai tu. Hai du-te la culcare ca e tarziu, copiii nu au voie sa stea treji asa de tarziu raspunde

GreyOne la 06.06.2011 01:04 1 +-

User Avatar Picture
Dar ce inversunare! Sa nu te scrintesti prea tare micule, avalansa de neologisme nu alta. Si asta multumita mie, si din nou nu stii sa apreciezi un bine. Cand te gandesti ca un reply la un articol inutil a dus la chestia asta, se vede nu esti foarte sigur pe tine, si sa ti se puna la indoiala autoritatea in domeniul muzical, tu ateul manifest, e prea mult. Pe metalhead, domeniul tau? Cat despre ce ascult eu, nu-ti taia venele incercand sa ghicesti. Iti promit ca o sa incerc sa ridic misterul de pe trupa BFMV, ii caut pe nat, ce dracu' tb sa ai si tu ceva de transmis. Incerci sa ma jignesti, sa nu te scrintesti partea a 2-a. Creieras daca esti inteligent iti demonstrezi altfel punctul de vedere, dar trebuie sa poti. raspunde

sfinx la 04.06.2011 00:08 - Da-i o bere: Da-i o bere 2 +-

User Avatar Picture
Mult zgomot pentru nimic !!! raspunde

Florescu Paul Lucian la 03.06.2011 20:15 - Da-i o bere: Da-i o bere 3 +-

User Avatar Picture
Aspirant
dupa 2000 se face muzica buna..punct raspunde

bloodlust la 03.06.2011 20:22 1 +-

User Avatar Picture
Editor
o trupa se face cunoscuta prin realizari nu prin reclama..daca o trupa este cunoscuta inseamna ca unii oameni o asculta,de ce sa se faca o curatenie?pentru ca nu-ti place tie de ei?uite ca poate nici lor nu le place de tine dar ei nu se lauda.. raspunde

Florescu Paul Lucian | 03.06.2011 20:28 5 +-

User Avatar Picture Aspirant cred ca ai dat reply gresit..fugi ma d'aci ca imi impletesc pleata si te bat cu ea raspunde

Abigaile66 | 03.06.2011 20:32 -1 +-

User Avatar Picture sandi bell raspunde

bloodlust | 03.06.2011 20:33 -2 +-

User Avatar Picture Editor da scz mi-a fugit mouse-ulera un pic mai jos raspunde

Razmachine la 03.06.2011 19:56 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
excelent articol, plin de adevar. e nevoie de o curatare serioasa in lumea metalului. keep on writing. raspunde

pet_rica la 03.06.2011 23:42 1 +-

User Avatar Picture
decat sa-ti pierzi vremea curatand, analbind si apretand metalu' mai degraba creezi tu o capodopera daca esti asa de priceput ca trupe de rahat au fost si vor fi mereu. raspunde

bloodlust | 03.06.2011 23:53 1 +-

User Avatar Picture Editor daca o trupa e de rahat,nu o asculta nimeni,daca nu o asculta nimeni atunci nu deranjeaza pe nimeni..daca eu imi fac trupa si ma asculta o singura persoana,atunci nu as renunta pentru nimic in lume raspunde

muceamuc la 03.06.2011 19:44 - Da-i o bere: Da-i o bere 1 +-

User Avatar Picture
nu am sa inteleg niciodata de ce un om deosebit de pasionat de muzica trebuie sa se comporte ca un fundamentalist politic sau religios.Stai de vorba cu cineva , carti , filme , sport si zambesc larg , se vede ca le face placere sa vorbeasca cu tine . Ajungi la muzica , aud ca pe langa trupe de metal asculti Katie Melua , Amy Macdonald , Regina Spektor ( cum este cazul meu ) gata , se fac negri la fata , devin laconici\laconice in exprimare si incearca sa scape de tine .Faza cu spune ce muzica asculti ca sa iti spun cine esti NU STA IN PICIOARE....NICI MACAR PE VINE ! este pe burta , la 2 m sub pamant .Cunosc o basculanta de persoane care nu asculta rock si ai incredere sunt persoane mai mult decat rezonabile .De unde si pana unde ineptia asta cu daca asculti metal este automat mai inteligent .Sa nu uitam ca metalul printre multe altele inseamna zgomot , de zgomot sunt atrase si animalele... Hai sa terminam cu iluzia asta imbecila cum ca sunt cineva daca apreciez o chitara electrica , o toba sau mai stiu eu ce .Sunt pe siteul asta de mai putin de un an dar vad atat de des ( la persoane ce se cred mature ) acea atitudine specifica plozilor de 5 ani ce invata sa mearga pe bicicleta sau cea intalnita la cei ce pun prima data mana pe un filozof mai bombastic in liceu ( daca se intampla in generala este deja trist ) .Au mania asta sa explice , sa marturiseasca , " evanghelizeze " populatia in numele sistemului lor de valori in muzica.Plus ca dorinta asta , pardon obsesia asta , de a insira scari valorice , topuri , clasamente( seamana cu analizele medicale ) , vine din ce ? nesiguranta pe gusturile prorpi , frustrare , singuratate cronica ? Sau se crede ca asfel se indeplineste o misiune sfanta , mesianica !?!?! raspunde

ThornsOfDarkness la 04.06.2011 01:26 1 +-

User Avatar Picture
Aspirant
muceamuc Intr-un registru de fina ipocrizie, te aliezi, cel putin la nivel ideatic, cu oricine, indiferent de directia vantului.Daca anterior, dupa-masa ai afirmat ca esti cam pe aceeasi lungime de unda, dupa numai cateva ore ai conferit consistenta inconsecventei tale. 1. Faza cu ce muzica asculti nu sta in picioare? Hai sa vedem. Da intr-adevar , nu poate sa existe o generalizare absoluta. Exceptiile mereu vor fi regulate in...regula. Mai multe studii stiintifice efectuate in Marea Britanie, SUA etc, destul de recent, au demonstrat (daca mai era nevoie)ca cele mai inteligente persoane asculta, de regula, jazz, muzica clasica, folk, blues, sau rock(ce coincidenta, toate celelalte genuri muzicale au participat la nasterea rockului!!!!). Persoanele care asculta hip-hop,pop, dance,house, sunt mai joviale,dar nu sunt foarte dotate intelectual. Imagineaza-ti cat am ras cand am aflat ca fanii Beyonce sunt fanii cei mai prosti,literalmente. 2. Mi-ai insirat exemple de artisti care nu prea au treaba cu rock-ul (apropo, MacDonald imi place si mie, si rusoaica e ok, dar o prefer pe Amy). Si ce vrei sa demonstrezi? Pai si eu ascult Bee Gees,Vangelis,Enigma sau Goombay Dance Band (intreaba-ti parintii ca sigur stiu de ei) . Vroiai sa demosntrezi ca ascult doar metale ca I'am a metal freak? 3. Daca asculti metal NU inseamna in mod automat ca esti mai inteligent. Dar de la unul care pretinde ca asculta metale am pretentii ceva mai mare, pentru ca metalul e genul muzical cu cel mai diversificat mesaj, cu cea mai vasta tematica artistica dintre toate (as indrazni sa spun, o veritabila biblioteca compozitionala, o arhiva informationala verisficata). 4. De ce spun asta? La fostul meu loc de munca aveam o gramada de sefi si sefe. Marea majoritate a lor erau cuprinsi de virusul pitiponcist. Sefa mea a incercat chiar sa ma convinga ca asculta rock, dupa ce mi-a aratat biletul la concertul ...Stefan Banica Jr.Nu stia nu prea multe. Asa cum nici superorii ei (ditai manageri) nu erau prea luminati, erau niste cretini corporatisti. Sincer, nu prea aveai ce sa vorbesti cu ei. La actualul meu loc de munca,lucrurile s-au schimbat. De ce? Intru in contact in fiecare zi , toata ziua, numai cu lumea buna a Bucurestiului, de la doctori in arta, la profesori universitari, secretari de stat,artisti (am cunoscut si vazut pe Alexandrina Hristov sau pe cei de la Polar Bear ), scriitori (chiar m-am imprietenit cu un fost foarte bun prieten a lui Nichita Stanescu) etc. Si nolens-volens ,am mai avut discutii legate de muzica. Nu cred ca are rost sa punctez ce muzica ascultau...Asa ca nu zic ca nu sunt oameni rezonabili, care nu au treaba cu rock-ul sau cu genurile mai sus insirate de mine, dar de la unul care rasuna in cap zbanti-zbanti in creier, nu am pretentii prea mari, nu am asteptari prea mari. Tocmai din acest motiv nu prea pot sa am pretentia de a fi dezamagit. 5.Tu nu intelegi: este nevoie, este necesara si benefica o anumita ierarhizare valorica tocmai ca sa deosebesti mediocritatea de valoare. Daca nu exista niciun filtru, niciun criteriu valoric, atunci nu putem acuza nici macar manele ca reprezinta gunoi fonic. Dar e amuzant: tu sustii poate involuntar eliminarea unor criterii valorice care vor avea drept finalitate uniformizarea de care vorbeam, pe cand GreyOne spune ca mereu vor exista unii care se vor detasa (lucru pe care nu ai cum sa il constati decat aplicand anumite criterii valorice). Mai gandeste-te la ce ti-am spus raspunde

muceamuc | 04.06.2011 01:53 0 +-

User Avatar Picture cand am afirmat ca " in principiu sunt pe lungimea ta de unda " ma refeream la partea aceasta dintr-un comentariu ce il preceda pe al meu : " Ideea este ca sunt foarte transant cand vine vorba de a conferi artei mediocritatilor, care este non-arta, prin excelenta, un statut si o dimensiune speciala, privilegiata . " credeam ca s-a inteles atunci din dinamica discutiei noastre cat despre restul comentariului tau chiar nu vad motivul pentru care trebuie sa am o reactie,am purtat discutii asemanatoare in trecut cu rezultate mai mult sau mai putin constructive raspunde

emendem la 03.06.2011 19:06 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
bai, tu te contrazici. Spui ca nu poti sa compari trupe noi cu vechi si apoi spui ca trupele noi inseamna o regresie a metalului. Muzica de azi e alta fata cea de ieri pentru ca azi e alta mancare de peste fata de ieri. Comparatia e inutila, iar faptul ca tu vorbesti de o regresie e din pura ta subiectivitate, cea a unei persoane care a crescut cu altceva si nu intelege noul val. Asa erau vazuti pe vremuri si black sabbath de garda mai veche, asa vezi tu acum. Dar ce ti-am zis nu o sa-ti intre in cap cel mai probabil, pentru ca pur si simplu -din articol imi dau seama- nu esti un om cu care se poate purta o discutie cu finalitate. Ce ti-as zice eu ar insemna zero. Oricum, daca facem o analiza tehnica pe partitura intre maiden si as i lay dying o sa vezi lucruri apropiate, lucruri diferite, pasaje mai tehnice la as i lay, pasaje mai tehnice la maiden. Si o sa vezi ca da, comparatia nu isi are rost si nu in sensul ca unii sunt mult mai tari si altii niste cacati, ci ca nu prea ai elemente de legatura. raspunde

breeg la 03.06.2011 18:30 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
trebuia sa-i zici vorba lui Caragiale : Amice, eşti... idiot!( ce vrei, caldura mare!) raspunde

GreyOne la 03.06.2011 18:20 - Da-i o bere: Da-i o bere 2 +-

User Avatar Picture
In mod normal ma asteptam ca articolul tau sa inceapa:"..sunt impulsiv, am 20 ani si un pic, va rog sa ma intelegeti..." In rest manie proletara de sus pana jos, ai facut niste afirmatii de-a dreptul, eu o sa-ti spun ce mi-a placut: Citez: "uniformizarea stupida..."- asta se intampla/ manifesta doar la trupele care nu au nimic de zis, trupe care apar si dispar foarte repede. Nici in visele tale negre de rocker intunecat printre ultimi adevarati ramasi in viata, nu o sa uniformizezi Helloween cu trupele alea noi despre care stii multe. Nu se poate asta, si cu cat aia o sa fie mai uniformi cu atata vor iesi mai la vedere trupele care conteaza, deci stai linistit. "aplatizarea fenomenului rock si trecerea lui in umbra"- cand a fost fenomenul rock in lumina?, deci stai linistit again. "numerosi indivizi care in incercarea lor inutila de a se desprinde de sub talpa zeilor au vrut sa revolutioneze" muzica metal creeand diverse hibride muzicale "- eu mi-as dori zeci de trupe care sa incerce sa fie peste Metallica, Hypocrisy si altii de genul, ar insemna diversitate si asta e buna peste tot. Daca facem o comparatie intre Dark Funeral si Deep Purple, eu parca ma bucur ca primii s-au desprins de talpa zeilor si au revolutionat. Dc crezi altfel va trebui sa reincepi sa asculti Linkin Park. "Cand eram mic, dinainte sa am anumite rataciri muzicale, priveam scena rock, ca pe un lucru interzis oamenilor normali, intunecat, mergand pe principiul ,,ce-i al lor, e al lor"- dintotdeauna unii rockisti au simtit ca trebuie sa fie speciali, ca apartin unei societati superioare secrete si ca ce muzica pe care o asculta ii ridica peste altii, get over it- astea sunt niste mizerii datorate unei tari in care luai bataie pe strada din cauza ca aveai latele lungi. "o gramada de cocalari care asculta Metallica sau Linkin Park, imi vine sa ma crucesc, chit ca sunt ateu"- cu asta m-ai lovit, nenica nu e ok sa-ti renegi inceputurile! Iar dc multi cocalari asculta Metallica, pe cuvant ca e mai bine ca inainte. Muzica e pentru toti, cand nu o sa mai ai atatea prejudecati o sa intelegi. Iar aia cu ATEU- aur curat preanecredinciosule(aici nu ti-as fi dat mai mult de 17 ani).\ Se leaga perfect de "..As I lay Dying (trupa pe care nu o pot suporta - mai ales ca provine din valul metalcore crestin)"- ai niste sisteme de valori puternic inchegate, des intalnite la varsta 9-13 ani. Si daca esti ATEU, ce conteaza din ce val vin cei care stau asezati asteptandu-si moartea? Bine ca ai terminat articolul ca ne spuneai si ce om rau a fost Mustaine cand i-a nedreptatit pe Metallica. GROW UP! raspunde

ThornsOfDarkness la 03.06.2011 23:04 0 +-

User Avatar Picture
Aspirant
gri-ule nu ai inteles nimic intinde-te si culca-te. Stii, vorbeam in articol de miscarea browniana...cam asa e si in capul tau. Cand ai sa mai cresti, vei intelege mai multe. Somn usor raspunde

GreyOne | 04.06.2011 00:23 2 +-

User Avatar Picture Vai, vai cum nu inveti tu nimic. Doar pt ca tu ai scris un articol nu inseamna ca ai dreptate, sunt multi care au trait ceea ce tu doar iti imaginezi. NU reactiona ca un pokemon jignit, incearca sa inveti din fiecare chestie. Daca erai baiat destept si deschis, incercai sa te gadesti o secunda, atat, inainte sa dai reply-ul. Si inainte sa dai o replica stupida, goala si inutila gen "cand ai sa mai cresti.." poate era fain sa incerci sa-mi explici cam ce-ar trebui sa inteleg, dar e mai usor sa incerci sa jignesti. Asa fac cocalarii fara creier prea mult, cei de care ne povesteai, oare te asemeni cu ei? raspunde

ThornsOfDarkness | 04.06.2011 01:34 -2 +-

User Avatar Picture Aspirant Ti-am explicat, daca intelegi bine daca nu tot bine. De fapt am explicat cum tu esti cel care a reactionat ca un pokemon jignit. Vad ca te crezi foarte rasarit la minte, desi intr-un registru descriptiv neagunian , te asociezi perfect cu detractorii stanescieni. Decat sa mai debitezi vreo ineptie,mai bine las-o moarta. Uite iti fac si pe plac: nu raspunzi, si ne prefacem ca tu (desteptul) ai cedat. raspunde

SanitarCrocodile la 03.06.2011 17:53 - Da-i o bere: Da-i o bere -1 +-

User Avatar Picture
Man, te respect si iti respect articolele. Sunt foarte bune dar la acesta am niste lucruri de adaugat. 1.nu toti adolescentii[inclusiv eu] asculta BFMV green day sum 41 sau orice c***t aparut mai nou pe piata muzicala, bineinteles ca mai sunt unele excepti ca System of a Down de ex. in al doilea rand...cred ca topul asta a fost facut mai mult pe seama popularitatii trupelor.Daca intrebi majoritatea adolescentiilor de Green day iti spun ''normal, am auzit de ei'' dar daca intrebi de Mayhem vor zice ''Ce ma?..cine mai is si manelistii aia'' Anyway, vroiam sa zic ca mai sunt si oameni cu minte in cap and btw..keep on writing! raspunde

ThornsOfDarkness la 04.06.2011 01:38 0 +-

User Avatar Picture
Aspirant
Multam fain si ai dreptate. Crancen de dreptate mai ales la faza cu Mayhem. Din nefericire, chiar aici pe site,la articolul meu nu stia cine e Forsberg...Asta e. Ce poti sa faci? raspunde

pet_rica la 03.06.2011 17:42 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
Hai sa bocim cu totii in cor, ce dracu ma metalul e mai popular ca niciodata, festivalurile de gen strang zeci de mii de oameni in toata lumea, fata de acum 15-20 ani rockul nu mai e ascultat doar in tarile occidentale. Nu va mai vaitati atat, bine ca exista diversitate astfel fiecare poate gasi ceva pe gustul sau raspunde

sonofdad la 03.06.2011 15:09 - Da-i o bere: Da-i o bere 2 +-

User Avatar Picture
ti-a zis careva ca iron maiden canta muzica simpla si tu nu ai avut nimic de comentat in sensul asta? nu i-ai pus sa asculte un phantom of the opera? raspunde

ThornsOfDarkness la 03.06.2011 15:44 1 +-

User Avatar Picture
Aspirant
Sincer imi venea sa il strang de gat...si i-am spus ca habar nu are ce vorbeste. De fapt, mi-a si replicat ca el la chitara poata sa reproduca la fel de bine 80% dintre solo-urile de la Maiden. Efectiv nu imi venea sa cred urechilor. Adica asta avea vreo 25 de ani si incerca sa ma convinga ca el ar fi aproape la fel de bun ca cei de la Maiden , si ca prin urmare cei de la As I lay Dying sunt peste ei!!!!Stii cum eram? efectiv fierbeam. Ce naiba sa mai spui unuia ca asta? raspunde

aztec2step79 la 03.06.2011 11:30 - Da-i o bere: Da-i o bere 0 +-

User Avatar Picture
you are wrong on so many levels...topul respectiv se refera la influenta trupelor respective(implicit popularitatea), nu la valoarea lor...tu ai scris articolul doar din punctul de vedere as zice arogant si exclusivist, al unui metalist conservator, crezand ca metalul a inceput si s-a terminat cu metalistii conservatori...din fericire nu e asa...bathory, mayhem si burzum or fi trupe f influente pt zona extrema a metalului, nu zic nu, dar zona respectiva este un segment mult mai ingust de piata decat green day de exemplu...fie ca-ti place tie sau nu, fie ca-i consideri pe fanii respectivi metalisti adevarati sau nu..pe de alta parte, unui metalist care detesta slipknot dar adora Suicidal Angels, Toxic Holocaust, Evile sau Havok..nu pot decat sa-i zambesc si eu raspunde

ThornsOfDarkness la 03.06.2011 11:39 2 +-

User Avatar Picture
Aspirant
Spune-mi te rog ce trupe a influentat Green Day si ce contributie a avut la creearea unor subgenuri rock sau metal. Sunt tare curios. Dar daca tu induci ideea ca Green Day sunt mai influenti decat Forsberg, nu avem ce discuta. Nu am ce raspunde la asemenea elucubratii raspunde

chriscyrus | 03.06.2011 12:01 1 +-

User Avatar Picture Aspirant eu am inteles din afirmatia lui (aztec) ca se referea la cum influenteaza persoanele sa asculte rock, si mai incolo metal...daca e in nota asta, pefect de acord... raspunde

aztec2step79 | 03.06.2011 12:02 -1 +-

User Avatar Picture fors..who?..n-ai inteles nimic, amice, nici nu ma asteptam sa intelegi... raspunde

aztec2step79 | 03.06.2011 12:11 -2 +-

User Avatar Picture nu la asta ma refeream neaparat..fireste ca topul e aiurit rau, daca e vb de trupe infulente ,slayer, alice in chains si pantera ar fi trebuit sa fie acolo..sa nu zic de korn, care le-au pus paine pe masa multora timp de vreo 10 ani...mai mult m-a iritat tonul articolului, gen "metalul de dupa 93 suge..si de fapt orice altceva in afara de metal adevarat suge" raspunde

ThornsOfDarkness | 03.06.2011 13:27 1 +-

User Avatar Picture Aspirant Oricum dupa 1993-1994 , scena metal a cunoscut o decadere evident in raport cu explozia din anii 80. Totae marile trupe si-au scos cele mai bune materiale inainte de 93, 94 sau 95. Cu mici exceptii, evident. Orice teoretician muzicii iti va spune ca apogeul metalului a avut loc in anii 80. Si cu toate astea, scena metalului dupa 90 incoace a cunoscut totusi trupe excelente precum Primordial sau Graveland. Deviatiile spre new metal, nu metal etc asta au adus ceva nou scenei metal, dar nu neaparat si ceva benefic. As spune ca dupa 98-99, scena muzicii metal o cam suge , exceptand noul val de trupe de thrash si heavy metal, care practic nu fac decat sa continue linia old-school-ului. Si acest lucru trebuie apreciat cu atat mai mult cu cat piata rock e invadata literalmente de caricaturi precum Tokio Hotel sau BFMV raspunde

ThornsOfDarkness | 03.06.2011 13:30 1 +-

User Avatar Picture Aspirant Aztec daca nu stii cine e Forsberg tot degeaba vorbim... raspunde

ThornsOfDarkness | 03.06.2011 13:37 4 +-

User Avatar Picture Aspirant chriscyros @Personal, cand eram pusti trupe ca Hammmerfall, Stratovarius,Europe, UFO si Queen m-au impulsionat sa ascult si mai mult rock si metal...In fine, pana la urma tine si de educatie si de cultura fiecaruia. Prietena mea a cunoscut muzica metal, mai intai ascultand Pink Floyd sau Deep Purple...deci nu prea vad cum argumentul ca Green Day influenteaza persoanele sa asculte rock mai mult decat Led Zeppelin sau Maiden, sta in picioare raspunde

muceamuc | 03.06.2011 13:47 1 +-

User Avatar Picture Din ultimul tau comentariu inteleg cat de ingust tratezi problema , in fine acum serios daca o vezi asa ca mentalitate esti pe picor de egalitate cu persoanele de tine criticate in articol . Tot vorbesti de ierarihi valorice , de teoreticieni muzicali...omule tu asculti muzica sau o masori cu metrul?! raspunde

ThornsOfDarkness | 03.06.2011 14:20 1 +-

User Avatar Picture Aspirant muceamuc trebuie sa exista o diferentiere valorica intre trupe si genuri muzicale. Altfel ai haos, si nu poti face distinctie intre valoare si mediocritate.Mergand pe principiul tau putem spune, practic, ca si cei care asculta Riana sau Guta asculta muzica. Si nu pot spune nimic rau despre asta, doar pentru ca...asculta muzica.Cand eram la liceu, era o vorba:spune-mi ce muzica asculti ca sa iti spun ce fel de om esti. raspunde

Abigaile66 la 03.06.2011 11:25 - Da-i o bere: Da-i o bere 2 +-

User Avatar Picture
sper ca nu te-ai suparat ca ti-am spus ca articolul tau scris intr-un ton foarte elevat e pueril. Stii era vorba aia Gustibus non disputandum parca..In alta ordine de idei sa compari trupe din generatii diferite si cu stiluri diferite mi se pare si mai pueril . In plus ti-ar sta bine ca dupa un articol asa elevat sa nu te cobori la limbajul suburban al lui black.metal "sictir" aka kornuletz. raspunde

ThornsOfDarkness la 03.06.2011 11:32 1 +-

User Avatar Picture
Aspirant
Si tie nu ti se pare pueril si de-a dreptul imbecil sa spui despre Opeth sa mearga dracului de satanisti pagani? De multe ori trebuie sa te cobori la nivelul liberpansistilor mediocrii, ca sa te poate intelege. Apoi, te poti ridica cu usurinta inapoi la nivelul tau. raspunde

Abigaile66 | 03.06.2011 11:37 -2 +-

User Avatar Picture am spus-o intr-o conotatie mai aparte. Sunt plictisit de trupele extreme cu vocali grohaitori care erau o exceptie acum ceva ani iar acum au o multime de fani teribilisti ca cornuletz care nu prea face diferenta intre muzica si cacofonii. Ma duc sa ma spovedesc am pacatuit fata de generatia satanista.. raspunde

ThornsOfDarkness | 03.06.2011 11:41 0 +-

User Avatar Picture Aspirant Aici ai dreptate. Exista intr-adevar o suprasaturatie de asemenea trupe, din pacate, de trupe nu foarte bune. raspunde

Florescu Paul Lucian | 03.06.2011 13:54 0 +-

User Avatar Picture Aspirant daca nici OPETH nu fac MUZICA..... raspunde

ThornsOfDarkness | 03.06.2011 13:56 -2 +-

User Avatar Picture Aspirant Opeth fac muzica si inca muzica ca lumea raspunde

sleepfucker | 03.06.2011 16:19 -1 +-

User Avatar Picture Aspirant chiar asa.... daca nici Opeth nu fac muzica, atunci nu stiu cine mai face. in peisajul actual de metal, putine trupe mai ies in fata cu onoare si cu albume bune, opeth, amorphis, malvolent creation, eluveitie, slayer, kreator, primordial, judas priest, iron maiden sunt doar cateva exemple. app de articol, imi place ca e bine scris, cu siguranta si un stil foarte placut, dar nu inteleg de ce te superi pe Kerrang! e o revista de toata jalea, am citit cateva numere. e populara printre pusti doar, metalistul adevarat nu citestea asa ceva, citeste Metal Hammer sau si mai buna Terrorizer. in fine, faza cu topurile este mereu subiectiva. trupele mari, vechi, influente vor fi mereu ascultate si admirate cu siguranta, insa e normal sa apara si altceva. se va stabiliza la un moment dat tot haosul asta. asa cred. numai bine! raspunde

muceamuc la 03.06.2011 10:39 - Da-i o bere: Da-i o bere 1 +-

User Avatar Picture
Ancorarea cu orice pret in trecut este contraproductiva in egala masura cu atitudinea adolescentilor fuduli si ignoranti . Pana la urma este in firea noastra sa ne consideram " amenintati " de ceea ce vine din afara sistemului nostru ve valori .Totusi este clar ca scena metal trece printr-o adevarata criza de identitate , atat din punct de vedere al fanilor cat si al artistilor insa modul in care ai luat tu pozitie nu aduce aproape nimic pozitiv in dinamica situatiei . raspunde

viviutza la 03.06.2011 10:41 0 +-

User Avatar Picture
Aspirant
perfect spus raspunde

ThornsOfDarkness la 03.06.2011 10:53 2 +-

User Avatar Picture
Aspirant
Ideea este ca sunt foarte transant cand vine vorba de a conferi artei mediocritatilor, care este non-arta, prin excelenta, un statut si o dimensiune speciala, privilegiata. Sincer, intrebarile cretine gen: de unde stiu ca trupe ca BFMV sunt niste pute lalaitoare pe langa Slayer, de exemplu, ma seaca. Maine , poimaine am sa aud ca de fapt toate marile trupe sunt invidioase pe "succesul" si "arta" muzicii BFMV. Sper ca retarzii adolescentini sa se maturizeze odata raspunde

viviutza | 03.06.2011 10:55 -3 +-

User Avatar Picture Aspirant cum si tu te-ai maturizat intr-o anumita perioada a vietii tale... raspunde

muceamuc | 03.06.2011 11:08 1 +-

User Avatar Picture in principiu sunt pe lungimea ta de unda doar ca majoritatea persoanelor care vad lucrurile atat de abrut cad in eroarea de a vedea cu un ochi mai mult decat critic muzica actuala. Te-ai gandit ca in trecut nu existau trupe , genuri sa reprezinte anumite segmente de public ? Timpul va cerne , de asta te asigur , mult mai bine decat o putem noi face prin topuri , discutii in contradictoriu sau chiar certuri...cum des se intalneste ep aici . raspunde

ThornsOfDarkness la 03.06.2011 11:06 1 +-

User Avatar Picture
Aspirant
muceamuc, in plus, nu este vorba deloc de ancorarea in trecut. Din punctul meu de vedere toti pustanii poate sa asculte Green Day, si BFMV, dar sa vii sa imi spui ca sunt mai influenti ca Maiden, deja nu mai este ok. TREBUIE RESPECTATA O ANUMITA IERARHIE VALORICA.O afirmatie de genul BFMV sunt la fel de buni ca Slayer deja denota nesimtire si lipsa de respect. E ca si cum l-am cataloga pe nebunul profesor Hancu ca fiind mai inteligent, cu o contributie stiintifica mai semnificativa decat Einstein sau Planck. Sa fim seriosi. raspunde

muceamuc | 03.06.2011 11:18 2 +-

User Avatar Picture Eh nu te poti supara pe copii sau adolescenti , la varsta lor au tendinta sa imparta totul in alb si negru , sa faca topuri , clasificari , ingeneral sa cioparteasca . raspunde

muceamuc | 03.06.2011 11:20 0 +-

User Avatar Picture p.s. cine este Hancu ?! raspunde

ThornsOfDarkness | 03.06.2011 11:26 1 +-

User Avatar Picture Aspirant Da muceamuc, stiu acest lucru, dar cand eram adolescent tot nu cioparteam valoric anumite ierarhii. Adica pe la 17 ani, mai ascultam si eu un Placebo, Linkin Park si alde de astea. Dar cand ascult Slayer, Primordial era altceva. MM, si toti astia erau un fel de sfinti, pe cand trupe ca Maiden sau Queen era Dumnezeu , cam asa vedeam lucrurile. Vergil Hancu, profesorul acela cu prezicerile sale in legatura cu cutremure devastatoare in Romania. Era dus rau cu pluta, tipu' raspunde

bloodlust | 03.06.2011 12:12 -6 +- -

ThornsOfDarkness | 03.06.2011 13:48 1 +-

User Avatar Picture Aspirant bloodlust stiu ca preferi muierile de la BFMV dar asta e...Nu te pot lua de manuta sa te pun sa asculti metale ca lumea. Si daca sunt genuri diferite ce dra.cu cauta Maiden si Green in acelasi top? Articolul e un raspuns la topul acela infect facut de cei de la Kerrang!Si ai dreptate. Cretinii aceia britanici nu au facut niciun criteriu de selectie, gen cele mai influente trupe nu-metal din 2005 incoace. Au facut un talmes-balmes care dovedeste cat de inapoiata e pustimea din ziua de azi. Bravos.Si ai dreptate: nu poti compara stejarii cu iarba care le creste la picioare. raspunde

viviutza la 03.06.2011 10:13 - Da-i o bere: Da-i o bere -8 +- -

black.metal la 03.06.2011 10:24 4 +-

User Avatar Picture
Aspirant
N`ai inteles nimic. Ai o capacitate de intelegere scazuta...Personalitatea iti lipseste cu desavarsire (cand ti`am pus mutra pe site ai lasat comentariu cu ce a zis cineva de pe site de mine "pseudocronici la pseudotrupe"). Nu esti in stare sa iti exprimi propria parere. Daca nu ziceau altii cuvintele alea nici pana azi nu le scoteai de la tine. Nu stii sa minti, cica nu te`ai ofticat ca ti`am pus poza pe site dar ai avut grija sa ma injuri pe unde vedeai post de la mine. Pe scurt, esti mediocrul "perfect". raspunde

viviutza | 03.06.2011 10:40 -2 +-

User Avatar Picture Aspirant frustratule n-am vazut la nimeni aia cu pseudo-cronici.a zis eusuntdracul ceva de pseudo rock,dar nu pe el l-am copiat eu,doamne fereste hai mah kornuletz,ramai la treaba si eu la a mea,nu avem ce discuta raspunde

black.metal | 03.06.2011 10:42 2 +-

User Avatar Picture Aspirant Hai sictir Iar nu stii sa minti raspunde

viviutza | 03.06.2011 10:49 -1 +-

User Avatar Picture Aspirant bah baiatule,nu m-am suparat ca mi-ai pus poze pe site,dar m-a deranjat un pic ca nu vroiam sa ma vada tot siteul.cati dintre userii de pe metalhead au poze cu ei?nici tu nu ai curaj sa-ti una cu fata ta,asa ca lasa-ma cu frustrarile tale.se vede cat de frustrat esti daca ai vorbit si cu log care te face in toate feluri doar ca sa iei poza mea s-o pui pe site.nu ca log ar fi departe de nivelul tau.hai salut,ca-mi dai cam multa importanta si eu tie la fel. raspunde

viviutza | 03.06.2011 10:49 -3 +-

User Avatar Picture Aspirant *sa-ti pui una raspunde

black.metal | 03.06.2011 14:58 2 +-

User Avatar Picture Aspirant Aham. Daca crezi ca ma cobor la nivelul tau si ii pup in dos pe toti ca sa obtin apreciere si respect, in cazul asta o poza, esti mai doby decat credeam. Iti arat ca cel tarziu marti pun o poza cu mine pe site ? Mare branza sa pui poza cu tine Cine e frustratul care dupa ce si`a vazut moaca pe MH, imi cauta posturi ca sa ma injure ? TU ! raspunde

ThornsOfDarkness la 03.06.2011 10:38 0 +-

User Avatar Picture
Aspirant
Auzi, de pura curiozitate, cati ani ai? raspunde

black.metal | 03.06.2011 10:39 1 +-

User Avatar Picture Aspirant Ai si tu chef de baza ? 15 ani jumate raspunde

ThornsOfDarkness | 03.06.2011 10:55 0 +-

User Avatar Picture Aspirant Nu ma refeream la tine, ci la viviutza raspunde

viviutza | 03.06.2011 10:56 -14 +- -

Florescu Paul Lucian | 03.06.2011 13:56 6 +-

User Avatar Picture Aspirant 25 si sunt student la medicina in strainate..fugi ba d'aci ca ti-a crescut nasul cu inca cel putin 10m..pinochio raspunde

black.metal | 03.06.2011 14:59 1 +-

User Avatar Picture Aspirant Scuze atunci raspunde

black.metal | 03.06.2011 15:01 4 +-

User Avatar Picture Aspirant Are 14 ani, mustata deasa pe care nu si`o ia pentru ca i`a zis mamica sa o lase ca e frumos ca un mexican, si numele lui mic e Monospranceana raspunde

RockOn222 | 03.06.2011 15:15 4 +-

User Avatar Picture Colaborator Damn mexicans raspunde

Abigaile66 | 03.06.2011 16:42 3 +-

User Avatar Picture black metal cornuletz sa vorbesti dupa ce te epilezi inghinal raspunde

black.metal | 03.06.2011 19:31 1 +-

User Avatar Picture Aspirant M`ai cautat tu, transexualule ? raspunde

Abigaile66 | 03.06.2011 20:23 0 +-

User Avatar Picture black metal cornuletz eu te-am cautat sa-ti dau niste lapte la cornuletz ca m-am gandit ca nervozitatea ta e datorata foamei si examenelor tale stresante.. raspunde

minirollerr | 07.08.2011 04:08 0 +-

User Avatar Picture Cred ca e mai mic ca eu am 15 ani si ma simnt prost cand ma compari cu el. raspunde

lycagon2008 la 03.06.2011 09:50 - Da-i o bere: Da-i o bere -2 +-

User Avatar Picture
Ete mai jos: Florescu pau lucian are in poza pe nimeni altul decat Tosin Abasi, un coi de chitarist din Animal as Leaders. Ia si asculta si sa imi spui tu mie daca trupa aia are vreo influenta de la Maiden sau Judas sau Ozzy. Si nu exista asa ceva acum 25 de ani, ce canta Animal as Leaders. Sa fiti uratzi raspunde

Abigaile66 la 03.06.2011 10:06 1 +-

User Avatar Picture
e clona lui T. Macalpine..pana si ibanezul cu 8 corzi e identic. raspunde

lycagon2008 la 03.06.2011 09:48 - Da-i o bere: Da-i o bere 1 +-

User Avatar Picture
Subiectiv rau articolul, imi pare rau. Nu toata lumea poate sa fie ca tine. Urasc ce a devenit Metallica in ultimii 20 de ani, dar da, sunt cea mai influenta trupa metal din toate timpurile. Ozzy si Judas sau Iron, da, sunt zei si vor ramane, dar ca iinfluenta si eu cred ca Metallica sunt teh s**t. Iar discutia despre As i lay Dying si alte trupe este deplasata si reprezinta talibanism muzical la cel mai inalt nivel. As i lay dying sunt la fel de buni, tehnic vorbind, ca Zlayer sau Maiden samd. raspunde

  1   2

Ca sa comentezi pe site si sa strangi puncte trebuie sa fii logat. Logheaza-te sau Fa-ti cont intr-un minut sau logheaza-te cu Facebook in susul paginii.