Pentru a facilita o mai buna intelegere a sistemului de vanzare online
a biletelor prin
MyTicket si pentru a oferi clientilor sai o privire
de ansamblu asupra procedurilor efecuate pe acest site, ar fi indicat
sa sa cititi cu atentie detaliile
pe care vi le punem la dispozitie mai jos. Am luat exemplul MyTicket.ro tocmai din vina concertului
Metallica si a nenumaratelor intrebari primite pe adresa redactiei.
Sistemul utilizat pentru vanzarea de bilete online are doua componente:
a. facilitatea pe care www.MyTicket.ro o ofera clientilor, aceea de a permite cumpararea de bilete online.
b. pentru realizarea acestui serviciu sunt implicate o serie de
prestatii de tip bancar gestionate de Romcard si bancile cu care acesta
se afla in relatii contractuale.
Prin urmare, MyTicket nu poate fi facut raspunzator pentru calitatea
serviciilor bancare oferite detinatorilor de carduri. Daca anumite
carduri nu pot fi procesate, problema se afla in functionarea relatiei
dintre banca emitenta si Romcard. Procedurile ce tin de tranzactii
bancare se realizeaza intre Romcard si banca emitenta a cardului
clientilor, iar noi nu avem acces si nici control asupra acestor
operatii.
In cazul unei tranzactii esuate, banca transmite un mesaj tip, mesaj pe
care serverul MyTicket il trimite automat la adresa de email indicata
de client, impreuna cu sugestia de a semnala bancii emitente a cardului
problema existenta: "Datele dvs. nu au putut fi procesate. Mesaj
eroare: . Contactati banca emitenta a cardului!". In urma acestui
mesaj primit de catre MyTicket de la banca, cererea clientului nu se
concretizeaza intr-o comanda valida, fapt ce impiedica onorarea ei de
catre MyTicket.
Comenzile confirmate (in fereastra de browser sau/si prin
trimiterea unui mail pe adresa indicata de catre client sau/si
telefonic) au fost inregistrate, si urmeaza a fi procesate si livrate
clientului MyTicket. Pentru acest serviciu, MyTicket are dreptul de a
primi suma aferenta. Sumele blocate de catre banci in urma unor
tranzactii esuate/neterminate, tranzactii care nu s-au concretizat in
comenzi catre MyTicket NU AU INTRAT SI NU VOR INTRA IN CONTUL MyTicket,
deoarece noi nu putem valida o suma pentru care nu oferim nimic in
schimb.
Conform procedurilor bancare uzuale privind efectuarea unor plati prin
card, banii ar trebui deblocati automat intr-un termen specificat de
banca emitenta a cardului.
Functionalitatea site-ului www.MyTicket.ro a fost testata si
autorizata oficial de catre Romcard, aceasta fiind o conditie esentiala
pentru ca sistemul sa fie implementat.
Q: Pot rezerva bilete pe www.myticket.ro?
A: Nu, deoarece pe www.MyTicket.ro se achizitioneaza bilete, nu se
rezerva. La plasarea comenzii, plata se efectueaza prin intermediul
cardurilor bancare.
Q: Ce carduri nu sunt acceptate?
A: Unele carduri BRD ar putea fi respinse.
Q: De ce trebuie sa mai completez adresa de livrare, daca imi ridic biletul/biletele de la una dintre locatiile propuse?
A: Ridicarea biletelor se va face pe baza unui act de identitate.
Adresa trecuta in actul de identitate trebuie sa corespunda cu adresa
completata pe www.myticket.ro.
Q: Trebuie neaparat sa am bani in cont (pe card) pentru a putea comanda bilete?
A: Da.
Q: Dupa introducerea datelor financiare, imi apare o fereastra prin
care ma anunta ca sunt redirectionat catre un site nesecurizat. Ce fac
in acest moment?
A: Aceasta fereastra este generata automat de catre browser-ul dvs.. In
cazul in care veti apasa "No", comanda dvs. nu va putea fi procesata si
banii dvs. vor ramane blocati pentru o perioada de timp precizata de
banca dvs.. Pentru a concretiza comanda, trebuie sa apasati "Yes".
Q: Daca am mai putini bani in cont decat suma necesara pentru a putea comanda un bilet, tranzactia se poate efectua?
A: Nu.
Q: Detin un card in euro. Pot cumpara bilete de pe www.MyTicket.ro?
A: Da, plata se poate efectua prin orice card in orice tip de valuta, Romcard executa automat conversia valutara.
Q: Banii ii ia www.MyTicket.ro din contul meu?
A: Nu, Romcard executa aceasta operatiune.
Q: Am primit un mesaj care ma anunta de existenta unei erori de tranzactie. Ce poate face www.MyTicket.ro in acest sens?
A:
In cazul unei erori de tranzactie, va trebui sa sunati la banca la care
detineti cont/card. Informatiile legate de tranzactii nu sunt procesate
de www.MyTicket.ro, site-ul primeste doar aprobarea/respingerea
comenzii de la banca dumneavoastra.
Q: Este sigur sa ofer datele mele financiare site-ului www.MyTicket.ro?
A: Aceste date nu ajung la administratorii www.MyTicket.ro. Datele
financiare ajung la Romcard, iar procesarea acestora se face tot aici.
Romcard este singurul sistem de plata electronica din Romania.
Q: www.MyTicket.ro poate folosi datele mele financiare?
A: Datele dumneavoastra financiare nu sunt folosite de www.myticket.ro. Aceste informatii sunt stocate doar pe serverul Romcard.
Q: www.MyTicket.ro este un site legal?
A: Da.
Q: Daca dau refresh la pagina sau apas de mai multe ori pe butonul "Aproba" exista riscul sa se efectueze mai multe tranzactii?
A: Da.
Q: Daca intru pe www.MyTicket.ro pentru a cumpara bilete, in cat timp o pot face?
A: Pagina expira in 45 de minute. Daca nu faceti comanda in acest interval, rezervarea este anulata.
Q: De unde stiu daca s-a efectuat tranzactia?A:
Veti primi pe adresa de e-mail trecuta in campurile completate de
dumneavostra, un raspuns privind starea tranzactiei
(aprobata/respinsa).
Dacă vreți să vă înscrieți la newsletterul METALHEAD și să aflați primii ce trupe mari vin în România, dați un click aici: METALHEAD Newsletter
Intra si pe Canalul de Whatsapp METALHEAD si afla prima oara cine canta in Romania!
Ne gasesti si pe Instagram