Cronica Past Redemption si Mg42 la Suburbia

Marti pe 8 mai, pe seara, dupa o bere doua in Utopia, am zis sa trag o fuga in Suburbia unde urmau sa cante Cronica Cronica Cronica Past Redemption si MG42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia (Bulgaria), Mg42 (Bucuresti) si Cronica Cronica Cronica Past Redemption si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia din Constanta. Am ajuns undeva in jur de ora 9 fara ceva, asa ca am avut minunata ocazie (unica in viata de altfel - veti vedea de ce) de a asista la un prea minunat sound check, mai degraba un zgomot-check Mg42. De data asta, sunetistul din Suburbia nu citea reviste, ci si-a gasit o preocupare mai interesanta. Sa puna mixerul langa scena in spatele boxelor. Desigur, cu experienta sa putea sa faca un sunet exceptional de bun de acolo.

Cronica Cronica Cronica Past Redemption si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia

Din cate am inteles, inginerul de sunet al bulgarilor nu dadea voie colegilor de breasla romani sa umble la setarile sale. Interesant aspect avand in vedere gandacelul de mixer folosit, vai mama lui mai pe romaneste. Pana la urma cu chiu cu vai, dupa ce timpanele mi-au fost asasinate de o toba mare pitzigaiata si fara pic de medii-joase sau joase, ceva ceva a inceput sa se miste. Probabil bulgarul a tras la masea si a uitat care e treaba cu setarile de pe mixer. Dupa cum au sunat trupele romanesti la soundcheck, vroiam sa-mi iau talpasita si sa plec linistit spre casa, dar am zis, what the heck, hai sa vedem ce iese.

Daca nu suna, poate ne distram. Ei bine incet incet inca de la prima piesa a constantenilor de la Cronica Cronica Cronica Past Redemption si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia, a mai inceput sa sune parca a metal ceva ceva pe fatza, si cei 20 de spectatori prezenti au inceput sa miste nitel din membre.

Despre Cronica Cronica Cronica Past Redemption si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia ce sa va spun? E prima oara cand ii aud live, si sincer e o trupa care promite.

Cu un sound care se vrea brutal, si pe alocuri reuseste (pacat ca doar la partea de voce), si-au facut loc binisor pe scena si `au dat in ele` cum se zice. Piese scurte de maxim 2 minute, cu linii melodice asemanatoare, dar totusi cat de cat inspirate. Daca se tin de treaba pot face progrese considerabile. O trupa de avut in vedere.

Dupa Cronica Cronica Cronica Past Redemption si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia, a urcat pe scena trupa care probabil ar fi trebuit sa fie headliner-ul serii, Cronica Cronica Cronica Past Redemption si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia. Nu stiu ce vitamine iau baietii astia, dar de la concert la concert suna din ce in ce mai bine. Mai exact, CEAS. Si asta in conditiile in care pe scena nu se auzeau deloc, iar Fane (voce) folosea ca monitoare boxele de fatza. Si ca tot am zis de Fane, acest copil - minune - de - aur - si - metal al rock-ului romanesc, creste vazand si auzind cu ochii.

Deja aproape si-a format o tehnica proprie de growling si ii poti recunoaste vocea destul de clar, detasandu-se cumva de grohaitorii clasici din tara. Instrumentalul fara repros ! Au scos fum din chitari baietii astia ! Noul tobosar, Alin, s-a descurcat de minune, si se pare ca aducerea sa in trupa a fost de bun augur (au avut ochi bun baietii din Mg42).

Publicul redus a dansat si tzopait (cu Neoibede in frunte :D) pe durata recitalului. Invitati de marca de pe forum cum ar fi: Vacarone si Contele Raven au preferat sa pletosheasca nitel paduchii si sa priveasca zambitori la o bere dezmatul (lol) din fatza scenei. Highlight-ul serii a fost coverul Sepultura, Desperate Cry, cantat ca la carte ! Cronica Cronica Cronica Past Redemption si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia creste creste creste si suna din ce in ce mai bine ! FELICITARI baieti ! Nota 11 !

Dupa o pauza, au urcat pe scena si bulgarii de la Cronica Cronica Cronica Past Redemption si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia. I-ati mai putut vedea in deschidere la Vader anul trecuta la Preoteasa. Nu mi-au placut in mod special atunci, asa ca slabe shanse sa ma impresioneze acum, mai ales pe sunetul infect de care s-a bucurat evenimentul (n-am pus ghilimele sa nu fiu rau).

Death metal brutal, cu piese liniare, cam aceleasi linii melodice. Un atuu ar fi miscarea scenica a solistului vocal si a basistului. Basistul tatuat si rastatuat cam atat stia sa faca. Sa se miste, pentru ca la bass mai are multe de invatat. Un show ok de nota 8 asa. Nu stiu ce sa mai scriu, decat ca Cronica Cronica Cronica Past Redemption si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia trebuiau sa fie headlineri.

Cam atat de la Suburbia !

Galerie Foto: Cronica Cronica Cronica Past Redemption si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia si Cronica Cronica Cronica Past Redemption si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia si Mg42 la Suburbia la Suburbia