Cronica Motorhead - Kiss Of Death

Cronica Motorhead - Kiss Of Death
Thrash, thrash, thrash forever, asa as caracteriza succint acest al 23-lea album Cronica Cronica Cronica Motorhead - Kiss Of Death - Kiss Of Death - Kiss Of Death. Intr-o perioada in care multe dintre trupele mari aparute in anii 80 renunta la stilul cu care si-au cucerit fanii de la primele albume sau fac in orice caz schimbari remarcabile - vezi Metallica de pilda, aproape ca nu iti vine sa crezi ca acest album suna la fel de Cronica Cronica Cronica Motorhead - Kiss Of Death - Kiss Of Death - Kiss Of Death ca si Overkill ('79), Orgasmatron ('86), March Or Die( '92), Sacrifice ('95), etc.

Cronica Cronica Cronica Motorhead - Kiss Of Death - Kiss Of Death - Kiss Of Death

Este un album pe care nu este nevoie sa il asculti nici macar de doua ori ca sa iti dai seama daca iti place sau nu, daca iti place Cronica Cronica Cronica Motorhead - Kiss Of Death - Kiss Of Death - Kiss Of Death si thrash-ul vechi, simplu, necombinat cu death, progresiv, metalcore, s.a, iti va placea cu siguranta si Kiss Of Death, un album "curat", care are cam de toate: riff-uri puternice, ritm alert ca in vremurile de inceput, solo-uri, voce cu timbru special, sound brutal dar si melodic, o balada (God Was Never On Your Side), cateva piese thrash'n'roll (Devil I Know, Christine) cu refrene usor de memorat, productie buna (la care au lucrat impreuna cu Cameron Webb, in studiourile Paramount din L.A.).

Are pana si un invitat, pe Mike Inez, basistul de la Alice In Chins, care ar fi acceptat imediat colaborarea cu Cronica Cronica Cronica Motorhead - Kiss Of Death - Kiss Of Death - Kiss Of Death daca este sa-i dam crezare vocalului Lemmy Kilmister.
Dintre piesele pe care le-am remarcat in mod special una este cea care deschide albumul, Sucker, care incepe agresiv si continua tot asa, cea mai scurta de pe album, un fel de piesa-manifest a trupei, ce transmite un mesaj de genul esti pe cont propriu, trebuie sa te lupti singur: "Nobody cares if you lost or you won/ Nobody cares if you're in or you're out", incitand pe alocuri la violenta.

Trigger si Going Down mi s-au intiparit in minte, sunt doua piese pe care vocea lui Lemmy e brutala si memorabila. Mai putin brutala este vocea aceluiasi Lemmy de-a lungul baladei God Was Never On Your Side, care mie imi aminteste de I Ain't No Nice Guy (cu sau fara Ozzy) si care are un mesaj simplu si indubitabil: daca nu ati aflat pana acum, heaven doesn't exist, va spun eu. "Dumnezeu e surd, orb si prost.

Nu imi place insa nici diavolul, ambii pot sa se duca la naiba", spune Lemmy atunci cand este intrebat ce l-a inspirat sa compuna God Was Never On Your Side.

Oricum, Cronica Cronica Cronica Motorhead - Kiss Of Death - Kiss Of Death - Kiss Of Death si-au pastrat stilul si nu risca sa piarda din vechii fani scotand acest nou album, ci, dimpotriva, Kiss Of Death mi se pare la fel de potrivit ca oricare album Cronica Cronica Cronica Motorhead - Kiss Of Death - Kiss Of Death - Kiss Of Death mai vechi pentru a incepe sa iti placa aceasta trupa, daca ai scapat pana acum. Este un album viu si impresionant. Si deasemenea surprinzator, intr-un mod cat se poate de placut, pentru cineva care nu a mai ascultat thrash de ceva timp.

Rage more.

MOTORHEAD

Cristina