Kogaionon prezinta prima recenzie a viitorului produs Negura Bunget

Doru Atomei (Kogaionon) a avut ocazia de a asculta in premiera ultimul produs inregistrat in formula clasica Negura Bunget, Maiestrit, disc ce va fi disponibil pe piata incepand cu data de 15 Martie.

Cronica discului poate fi citita aici.

Un scurt fragment poate fi citit mai jos:

Incepusem sa scriu exact pe formatul de recenzie, adica sa-mi spun parerea personala si obiectiva (ca cica asa trebui sa fii cand scrii despre ceva.. dpdv profesional) si mi-am dat seama ca m-am cam saturat sa fac recenzii intr-un anumit mod, foarte incadrat in clisee si alte chestii profi... Asadar ma voi referi acum la reinregistrarea albumului "Maiastru Sfetnic", acum denumit "Maiestrit/Maiastru Sfetnic" al trupei NEGURA BUNGET, album ce va aparea la Prophecy Productions pe 15 martie, cu un booklet rapitor si alte detalii de imagistica probabil interesante pentru multi.

Ma bucur ca am placerea de a asculta acest album cu cateva zile inainte de "marele" weekend, adica in sfarsitul de saptamana ce urmeaza sa vina, si in care cei ce au reprezentat odata nucleul NEGURA BUNET vor canta pentru prima data, separat, la un interval de doar doua zile, in Bucuresti. Reinregistrarea "Maiestrit" (album realizat initial in 2000) cred ca a fost cea mai inspirata mutare facuta de NEGURA BUNGET in ultima perioada! Totul suna excelent, Black Metal-ul abordat dezvolta o aura transcendentala impozanta, dimensiunea cosmica regasindu-se, de asemenea, pe multe acorduri.