Cronica Norther - Till Death Unites Us

Cronica Norther - Till Death Unites Us

Till Death Unites Us este albumul cu numarul patru al fratiorilor mai mici ai celor de la Children of Bodom, finlandezii ce se numesc Cronica Cronica Norther - Till Death Unites Us - Till Death Unites Us. Se intampla mai rar sa mi se imprime puternic in minte piesele de pe un album de melodic death de la prima ascultare, si acest lucru s-a intamplat cu albumul celor de la Cronica Cronica Norther - Till Death Unites Us - Till Death Unites Us. Cele douasprezece piese cuprinse de Till Death Unites Us sunt catchy in primul rand, puternice, agresive si distincte in al doilea rand.

Albumul a fost inregistrat in Suedia cu producatorul Nordstrm Fredrik care se ocupa printre altii de Arch Enemy, In Flames, Soilwork, Opeth, deci premisele au fost suficient de promitatoare, totusi productia se pare ca este punctul slab al albumului, daca trebuie neaparat sa-i gasim asa ceva.

Cronica Cronica Norther - Till Death Unites Us - Till Death Unites Us

Piesa cu care debuteaza albumul este poate si cea mai buna, "Throwing My Life Away", foarte rapida, puternica, agresivitatea regasindu-se la toate nivelurile instrumentale, de la voce si cele doua chitari pana la clape. "Drowning" incepe cu un solo extrem de puternic, urmat de vocea lui Petri (care este si vocalul Ensiferum) in acelasi registru. "Everything" beneficiaza la refren cel putin de voce clean, la fel de agresiva ca si growl-ul, repetand obsesiv "I thought I had it all" si "you were everything in my heart".

"Omen" are un scurt intro din clape; este primul album Cronica Cronica Norther - Till Death Unites Us - Till Death Unites Us si cu voce clean, apartinand chitaristului Kristian Ranta. Piesa se numeste asa deoarece intro-ul seamana cu melodia "Nemo" a celor de la Nightwish, titlul ei neavand legatura cu

versurile

. "f**k You", cea mai scurta piesa de pe "Till Death Unites Us", o piesa care cred ca live intr-un concert va genera o adevarata isterie si un pogo pe masura.

"Alone In The End" aduce iar la refren clean vocals ale lui Ranta, dar nu stiu de ce vocea acestuia nu mi se mai pare la fel de potrivita aici cum este pe "Omen". "Wasted Years" este dedicata fratelui chitaristului Ranta, care a murit in timp ce Cronica Cronica Norther - Till Death Unites Us - Till Death Unites Us inregistrau albumul, o piesa cu lungi pasaje instrumentale (lungi fata de celelalte piese de pe album), cu solo de clape, de chitara, cu vocea clean care de asta data e remarcabila, o piesa de metal clasic.

"Till Death Unites Us" se incheie in aceeasi maniera in care a debutat, cu o piesa mai putin melodica, foarte agresiva, "The End Of Our Lives". Pentru cine nu are rabdare sa asculte cap-coada albumul, recomand "Throwing My Life Away", "Omen" si "Wasted Years".

Ca o impresie generala, este un album mai putin melodic decat cele care se incadreaza de obicei in acest gen, mai putin complicat si elaborat, cu piese relativ scurte, cu un concept si versuri simple si directe. Multa agresivitate razbate din acest material semnat Cronica Cronica Norther - Till Death Unites Us - Till Death Unites Us. Indraznesc sa recomand albumul si ascultatorilor de hardcore/metalcore sau chiar punk.

NORTHER

Cristina N.

1. Throwing My Life Away