Cronica Holy Moses si Obituary Tour report

Formatia Holy Moses ne-a trimis o cronica a intregului turneu intreprins alaturi de legendarii death-eri Obituary. Enjoy!

Salutari METALHEADs!

Iata cateva dintre intamplarile care s-au petrecut in primele concerte Obituary/Holy Moses/Avatar:

2 ianuarie 2008, turneul incepe...

Plecam din Hamburg, toti vecinii nostri sunt adunati in jurul microbuzului, cu totii ne spun la revedere. Mergem la Hannover sa ne luam echipamentul, dupa care microbuzul se indreapta spre Zwolle, in Olanda, pentru primul concert al turneului...

3 ianuarie 2008, Zwolle, Olanda

Turneul a debutat printr-un concert sold-out in Zwolle si i-am intalnit pe baietii de la Obituary pentru prima data. Este foarte frumos ca vom canta cu ei, iar concertul din Hedon a fost extraordinar. Ne-am intalnit cu multi prieteni din Olanda.

4 ianuarie 2008, Tillburg, Olanda

Seara trecuta am avut un concert incredibil in Zwolle! Multumim prietenilor din Hedon si tuturor celor care au venit sa ne vada. Concertul a fost sold-out, iar barul a atins recordul al numarul de beri vandute! A fost cel mai bun mod in care putea debuta turneul. Concertul de diseara are loc la 013, care este o locatie extraordinara. Si un amanunt mai special: Holger & Janine, membrii ai fanclubului din Germania, au condus toata noaptea si ne asteptau deja la locul concertului, iar Alexandra & John din fanclubul din Benelux ni s-au alaturat mai devreme. A fost un concert minunat, dar in timpul soundcheck-ului am dat cu capul in niste instalatii de iluminat, si capul mi-a luminat ca o flacara pe toata durata concertului.

5 ianuarie 2008, Osnabruck, Germania

Ieri in Tillburg a fost super sa ne intalnim cu fanii si prietenii si a iesit un concert foarte tare. Intotdeauna ma simt ca acasa cand sunt in Olanda. Dupa ce am supravietuit loviturii la cap, iata-ma din nou in Osnabruck, Germania. Holger & Janine s-au tinut dupa microbuzul nostru. Primul concert in Germania, in seara asta, si capul parca imi ia foc pe scena.

In timpul concertului m-am gandiut ca poate nu voi reusi sa rezist pana la sfarsit, dar reactiile extraordinare si moshpit-ul urias mi-au dat suficienta adrenalina ca sa continui pana la capat. Dupa concert, am avut nevoie de multa gheata sa imi pun pe cap.

6 ianuarie 2008, Hamburg, Germania

Osnabruck, iti multumim pentru seara minunata si concertul mortal! M-ati ajutat cu totii atat de mult! Holger & Janine au trebuit sa plece acasa si in seara aceasta suntem inapoi in Hamburg la The Markthalle.

O multime de prieteni au aparut, si am facut un concert bun. Dupa acesta, am mers la Headbanger's Ballroom si am dat o petrecere uriasa. Destul de trist, dar a doua zi m-am pricopsit cu o raceala uriasa si am stat in pat din pricina febrei. Dar a fost bine totusi sa am o zi de odihna. Va multumesc pentru reactia din timpul concertului, voua celor din Hamburg. Ne-a placut la nebunie sa cantam din nou in Hamburg.

8 ianuarie 2008, Varsovia, Polonia, si 9 ianuarie 2008, Cracovia, Polonia

Am ajuns in Polonia; fanii nostri polonezi sunt pur si simplu tacaniti. Sunt foarte bolnav, si cu toate astea, m-am simtit foarte bine. Mi-a curs nasul pe scena, dar am facut un show bun. De asemenea. gloriile metalului din Germania ni s-au alaturat pentru acest concert. Nu am putut intra pe Internet aceste zile, dar cand am facut-o, am vazut toate fotografiile minunate pe care le-ati facut la concertele noastre din Polonia. Va multumim pentru moshpit-ul cu care ne-ati primit in Polonia.

10 ianuarie 2008, Orpheum Graz, Austria

In seara aceasta suntem in Orpheum in Graz, Austria. Clubul este foarte dragut si arata ca un teatru mai vechi.

Tipa din backstage, responsabila cu catering-ul, a inceput sa bea bere inca de dis-de-dimineata, pentru ca una dintre beri nu mai incapea in frigider, hahaha...felicitari tipului care a venit cu fiul sau la concert, este o foarte buna educatie. After party-ul a iesit super, asa mi-au spus baietii. Eu nu m-am putut alatura lor, deoarece inca mai sunt putin bolnav si trebuie sa am grija de voce. Dar am stat cu Donald in microbuz si ne-am bucurat de un vin rosu, binemeritat dupa concert.

11 ianuarie 2008, Planet Music, Viena, Austria

Avem un al doilea concert in Austria diseara la Planet Music din Viena. Imi amintesc un show formidabil in 2004 la Planet Music, asa ca ne-a facut placere sa ne reintalnim cu echipa si cu personalul de paza din Viena. Dupa amiaza am vizitat si muzeul Sigmund Freud, asa ca se poate spune ca am facut ceva special in aceasta zi. Concertul a fost din nou o nebunie si ne-a placut foarte mult. A fost fantastic si multumim din nou fanilor. A fost o adevarata placere sa ne intoarcem in Austria!

12 ianuarie 2008, Boogaloo, Zagreb, Croatia

Concertul de diseara are loc in Zagreb, Croatia! Suntem pentru a doua oara in aceasta tara. Prima data v-am intalnit in turneul nostru din 2002 si acum suntem nerabdatori sa cantam din nou aici. Dupa concert avem de facut un drum lung pana in Italia, dar acolo vom avea o zi libera pe care de-abia o astept!

Al doilea concert din Croatia a fost fenomenal! Sper sa ne putem intoarce curand. Ne-am distrat foarte bine cu cativa fani datorita carora a fost un concert reusit. Va multumim mult tuturor! A fost extraodinar sa ne intalnim cu fani din Austria, Serbia si Bosnia in Zagreb. Multumesc pentru toate berile pe care mi le-ati oferit.

13 ianuarie 2008, zi libera in Florenta

Am sarit cu totii din microbuz si am navalit in acel simpatic hotel, dupa care eu am petrecut mult timp in cada...Ce sentiment de relaxare...Pe urma am dormit toata ziua.

14 ianuarie 2008, Viper Club, Florenta, Italia

Dupa o zi libera pe care am avut-o ieri, ne pregatim pentru doua concerte de club din Italia. Am fost la cateva festivaluri in Italia, cum ar fi Badia Rocks, dar asteptam cu nerabdare un concert de club aici. In seara asta in Florenta si maine in Milano...Sper sa ne intalnim cu toti fanii din Italia si sa le multumim pentru e-mailuri si pentru ca ne-au asteptat atat. Ce-as mai putea sa spun, cu totii ati fost nemaipomeniti! Datorita voua am putut face un concert mortal. Va multumim pentru mancarea atat de buna si pentru vinul rosu italienesc.

15 ianuarie 2008, Alcatraz, Milano, Italia

Dupa un concert cu adevarat reusit pe care l-am avut ieri seara in Florenta, Italia, ne-am croit drum pana la Milano, pentru concertul de diseara. Multumim celor care au fost prezenti la concert, ne-ati ajutat din nou sa facem un concert reusit. Ne vom intoarce foarte curand in Italia, nu vom mai astepta inca 27 de ani pentru a ne reintalni cu voi.

16 ianuarie 2008, CCO, Lyon, Franta

A fost o seara extraordinara in Milano ieri. Alcatraz este o locatie interesanta si menita parca unor concerte memorabile! Va multumim tuturor din nou pentru sprijinul vostru. Am facut o calatorie lunga pana in Franta si acum suntam in sfarsit la Lyon. In urma cu doar un an, in noiembrie 2006, am cantat in aceeasi locatie. Va fi deci o seara formaidabila din nou! Speram sa va revedem pe toti...