Breathelast, Them Frequencies si SinScape in Damage sau 'o seara reusita'

de Chaos Lore

Un concert ca sa fie reusit trebuie sa indeplineasca niste conditii, printre care: trupele sa cante bine si sa stie sa intretina starea de bine a publicului, publicul sa nu faca circle pit cu tigari si bere.

Sinscape au rupt in doua. Din cate am inteles solistul Mihai are 16 ani, dar canta al dracului de bine si, unde mai pui, are si o 'educatie de scena' foarte buna. Piesele trupei sunt bine compuse, evita clisee, te surprind placut in mod constant si te fac sa simti. Interesant de observat cum majoritar in trupa se poarta brandul DC. Parca am vazut si o curea Globe. Un basist cu zvac si cu dancing shoes la el, un chitarist cu camasa neagra, unul cu tricou Mighty Mouse. Si un tobosar care atunci cand ridica privirea din tom zambea la cate cineva din public pe sub sprancene. Iar de solist mi-a placut ca a avut chef de crowdsurf de mai multe ori, ca a cantat in public si ca a invitat la wall of death.

Them Frequencies sunt niste tipi de treaba, de origine din Bulgaria. Aia de canta in deschidere la Cancer Bats la Cluj. Muzica buna, tatuaje n' all, mi-a placut de ei. Daca te duci la un concert, o faci pentru ca ai chef sa iti deschizi urechile si mintea. Daca te duci sa asculti pe deasupra si sa nu dai mare importanta, nu ai sanse sa intelegi ce face trupa aia si sa obtii o concluzie corecta in ceea ce priveste calitatea muzicii trupei respective. Mi-au placut, publicul a fost receptiv, a dansat maxim, s-a sarit, s-a dat din brate. Sper sa se intoarca si sa cante intr-o locatie mult mai mare. Si la ei s-a facut un circle pit.

Iar la BreatheLast nu s-a mai facut deloc. Doar s-a dansat cu determinare, strangand din dinti si din pumni, ca si la trupa precedenta, cu senzatia aia maxima ca ne simtim bine toti si ca suntem ca intre prieteni la un gig. Valentin a coborat cu chitara de cateva ori sa cante in public, Mihai s-a agitat pe scena, Radu a rupt tobele-n 14, ca de obicei intr-un mare fel.

Fun fact: se poate spune ca si Cap de Craniu au sustinut un concert secret in cadrul serii, numai ca a fost unul de playback - solistul Mihai de la CDC era acolo, iar in pauza dintre Sinscape si Them Frequencies s-au pus cateva piese CDC. Iar Mihaita facea lipsync cu noi p-acolo. Deci... un concert surpriza de playback cu solistul CDC! :))

Inainte de Breathelast s-a mai bagat si un Lamb Of God, "Something To Die For", care a picat la tanc.

All in all, recomand SinScape, care a mai primit laude si de la Mihai (CDC) si Mihai (Breathelast). Daca nu i-ati ascultat pe niciunii, ar trebui.

P.S.: Am adus vorba de costumatii just for fun.