Cronica Anathema: Flying Above Bucharest


Publicat la: de catre Buvnitz | METALHEAD

Anathema si Celelalte Cuvinte au oferit fanilor pe 29 aprilie o seara de basm in adevaratul sens al cuvantului. As incepe cronica putin diferit dorind sa felicit organizatorii pentru alegerea celor de la Celelalte Cuvinte pentru a incalzi publicul inainte de mult asteptatul show Anathema. Miscarea a fost de bun augur, sala Palatului reusind sa adune peste 2500 de persoane.

Din pacate nu am putut sta decat la prima parte a showului englezilor asa ca spre sfrsitul cronici o sa-i las microfonul fascinantului Buvnitz. Dar inainte de toate sa incepem cu trupa intrata in gala de aur a rockului romanesc, oradenii de la Celelalte Cuvinte.

E clar ca aproape un sfert din sala a venit special pentru ei si cred ca le e tuturor si mai clar ca acesta a fost unul dintre cele mai bune concerte live ale Cuvintelor din ultimii 5 ani. Sa fi fost emotia, sa fi fost locatia sa fi fost fetele oamenilor care le sorbeau muzica din ochi si suflet, nu stiu si sincer nu conteaza. Au stiut sa-si tina publicul in priza doar prin muzica pentru ca oricum la un asemenea nivel si dupa atatia ani pe scena nu trebuie sa spui mai nimic intre piese, e clar ca fanii vor sa te auda cantand.

Celelalte Cuvinte


Setlistul Cuvintelor a fost destul de pestrit acoperind cam toate perioadele trupei. Dupa cum era de asteptat, piesele care i-au facut celebri (cele de pe Vinil) au avut cel mai mult succes la public. Au fost aplaudati in nestire dupa fiecare piesa si sincer cred ca au cantat putin mai mult decat stabilisera initial cu organizatorii tocmai datorita magnetului gigant dintre scena si public. Sper ca filmarile de aseara vor aparea pe un DVD pentru ca sincer merita.

Dupa o pauza tehnica de 15 minute (foarte profi tech team-ul) Anathema si-au facut subtil aparitia pe scena in fara prea mult tam-tam cum ii sta bine unei trupe britanice. Buvnitz la aparat...

Anathema inapoi in Bucuresti dupa o pauza de 15 ani, timp in care dupa cum bine stim au existat schimbari radicale in materie de compozitie, la fel cum s-au schimbat si fanii, aici trebuie subliniat prezenta unei categorii de public pe care rar il prinzi la concerte.

Ce-i drept Anathema nu au pornit cu dreptul, aspect recunoscut chiar si de ei in interviul acordat pentru METALHEAD imediat dupa concert. Ei au dat vina pe sunet, nu stiu exact cum a fost pe scena, in sala cel putin totul a depins de pozitia fiecaruia astfel ca daca in fata piesele deveneau oarecum neclare, din spate aveai o cu totul alta perspectiva. Si ca o scurta concluzie referitoare la sunet, desi am intalnit reactii negative in sala din partea celor prezenti, echipa de sunet s-a descurcat onorabil, trebuie tinut minte ca intotdeauna se poate si mai rau.

Anathema

Legat de prestatia Anathema, s-a inceput Deep si Closer unde formatia a intamplinat cateva probleme atat de sunet cat si intepretare, moment in care eram destul de sceptic in ce priveste reustia acestui rectial. Ce-i drept lucrurile s-au ameliorat treptat astfel ca pe Angels Walk Among Us sau A Simple Mistake deja puteai simti acea atmosfera tipic Anathema ce parca te rupe de realitate. Din nou, depinde de capacitatea fiecaruia de a intelege muzica, in orice forma. As vrea sa subliniez si jocul de lumini care a contribuit enorm la atmosfera. N-am putut sa nu remarc absenta solistei Lee Douglas din peisaj, prezenta constant la concertele britanicilor.

S-a continuat cu Panic, Lost Control, FLying, Are YOu There?, One Last Goodbye, Sleepless, A Dying Wish sau Fragile Dreams. Totusi Sleepless este interpretata parca cu o lipsa de 'intensitate' insa A Dying Wish cu siguranta a trezit un sentiment de nostalgie in randul multora, intepretarea a fost impecabila.

Recitalul a fost presarat si de ceva momente 'acustice' printre care se numara Are you there? cantata integral de Daniel Cavanagh. A fost un recital de aproape 2 ore, timp in care Anathema au cantat circa 20 de piese in fata unui public receptiv, vizibil entuziasmat. Totusi la acest capitol, indraznesc sa spun ca Artmania 2007 a fost mai intens, la fel cum poate si o parte din public se astepta la un show mai 'heavy'. Heavy sau nu, a fost o experienta placuta. Si ca o completare, pentru ca nu am avut ocazia sa vorbesc despre prestatia Celelalte Cuvinte. Profund impresionat de ceea ce am vazut pe scena, dupa cum zicea un prieten, cea mai buna trupa de prog rock din tara.

Filmari cu Anathema si Celelalte Cuvinte si un interviu cu Anathema, pot fi urmarite in emisiunea cu numarul 90 a METALHEADTV accesand link-ul de mai jos:

Ep. 90 - Anathema si Celelalte Cuvinte la Sala Palatului


Poze de la concert pot fi vazute accesand link-ul de mai jos:

Poze Concert ANATHEMA si Celelalte Cuvinte la Bucuresti|

Daca ati facut poze la concert, le puteti urca pe METALHEAD aici: Urca poze!

Morrison (Celelalte Cuvinte) si Buvnitz (Anathema)


Fa-ti propriul tricou pe Fabrica De Tricouri.

Share

Comentarii:

block la 07.05.2009 08:55 - Da-i o bere: 0 +-


Nu a zis nimeni ca a fost un mega...dar a fost un concert bun. Dar daca ti s-a parut tzeapa, pentru cei ca tine, Maude, tin sa te informez ca avem o tara libera si asa sa faci, sa mergeti cu totii de manutza la festuri in Europa si sa nu mai veniti la aceste concerte de la noi. Nimeni nu o sa va simta lipsa! Sa dai din gura aiurea, sa comentezi, sa critici e cel mai simplu. raspunde

MAUDE la 06.05.2009 14:52 - Da-i o bere: 0 +-


Ar cam fi cazul sa ne mai potolim un pik la adresa acestui MEGA-CONCERT.Faptul este deja consumat si sa ne fie invatatura de minte ca data viitoare sa nu mai cumparam bilete la genul asta de concerte. Sa se stie odata si pentru totdeauna ca organizatorilor li se rupe de criticile noastre negative, by the way trupele si-au luat banii cuveniti...iar publicul a luat plasa Sa auzim numai de bine si eu sugerez sa plecam din tara si sa mergem la festuri in Europa...ca la noi e tzeapa groasa raspunde

block la 05.05.2009 11:29 - Da-i o bere: 0 +-


Cei ca tine ar trebui spanzurati de limba. Da ce vrei ma, sa stea pe scaun ?? Care atitudine ?! Publicul doar al celor de la CV este respectuos si cu bun simt. Se pare ca unii din publicul celalalt sunt fara bun simt, cosmopoliti si fara cei sapte ani de acasa (doar unii).Aici vreau doar sa arat ca unii exagereaza in loc sa se bucure de combinatia asta cu doua trupe care a folosit tuturor,ridicand nivelul spectacolului.Sugerez celor de la CV ca sa nu mai se combine cu alte trupe de afara datorita mitocaniilor car apar de fiecare data la commenturi. raspunde

bla bla la 05.05.2009 02:06 - Da-i o bere: 0 +-


Prea multe cuvinte de lauda pentru Celelalte Cuvinte in acest articol si am sesizat excese si in galeria foto din acea seara.Bun,am inteles ca cei de la Anathema au avut probleme de sonorizare in prima parte a spectacolului,dar la celelalte cuvinte de ce nu s-a observat acest lucru?Cei de la cv nu stiu ca respectul se castiga prin atitudinea pe care o ai fata de ceilalti iar publicul a reactionat pe masura comportamentului lor stand pe scaune sau parasind sala.Solistul avand o atitudine de genul "In picioare, respectati-mi varsta inaintata si scuzati-mi imperfectiunile vocii e din cauza prostatei." Anathema = Sublim....nu e nevoie de mai multe (celelalte)cuvinte. raspunde

Black_keys la 04.05.2009 02:23 - Da-i o bere: 0 +-


Nu cred ca exista vreun concert la care sa nu fie oameni sa arunce cu rahat in cei care canta pe scena dintr-un anumit punct de vedere. Ce aveti fratilor, v-ati chinuit voi sa faceti vreun concert sa vedeti ca nu e chiar asa simplu? Dati cu rahat ca toti ce se plang de tara asta. Daca sunteti asa tari in pixeli de ce nu va chinuiti voi sa schimbati ceva? Si eu cant, si eu ma confrunt cu probleme legate de sunetul din romania, dar incerc sa schimb ceva nu sa stau cu rahat in gat. A fost un concert minunat, din f multe puncte de vedere si voi astia cu ironii, nu va pune nimeni sa va luati bilete si sa nu va ganditi la conditiile de desfasurare. raspunde

claumirela la 02.05.2009 10:30 - Da-i o bere: 0 +-


AAAA si tot respectul meu organizatorilor,sunetistilor,luministilor etc Felicitari! raspunde

claumirela la 02.05.2009 10:28 - Da-i o bere: 0 +-


Parerea mea e ca unii se pierd in cuvinte!Si probabil pierd sunetul,mesajul lui etc.Personal a fost showul Anathema la care m-am simtit puratata intr-o lume speciala:de la fatada dura a tanarului dezlantuit pe ritmuri rock pana la emotionalitatea atingerii esentei depresiv-cathartice a vietii.Si m-am iubit.De asta multumesc Anathemei. Chestii legate de sunet,lumini clar ca isi au rolul(pt mine)asa cum ingrasamantul chimic are pt o planta din padure CC am vazut pentru prima data live si imi doresc sa ii revad. raspunde

hindsight la 01.05.2009 23:44 - Da-i o bere: 0 +-


FllaviX, pentru tine ma las. Eventual, voi fi special la mixer la urmatorul concert anathema. Data viitoare adu si argumente.. raspunde

FllaviX la 02.05.2009 01:10 0 +-


mai, nush daca cu tine vorbeam, cred ca ai inteles tu ceva gresit, daca nu cumvat iti spui si Anarchy00 raspunde

Anarchy00 la 01.05.2009 21:41 - Da-i o bere: 0 +-


TERMINATI CU PROSTIILE, LUCREZ IN DOMENIU, SUNETUL A FOST OK...IDIOTI AU FOST AMATORII DE LA SUNET THE FUCKING BRITISH ASSHOLES CARE AU FOST LUATI DE LA O AGENTIE DIN UK PENTRU CA CEI DE LA ANATHEMA SA IA MAI MULTI BANI. A 2-A ZI A FOST ACEEASI ECHIPA DE SOUND & LIGHTING LA KENNY G SI A SUNAT BETON ARMAT !!!! CEI CARE OPERAU SUNETUL ERAU DIN USA....AICI E DIFERENTA...PROFESIONISTI ADEVARATI IN VIATA MEA NU AM AUZIT IN ROMANIA ASA UN SOUND DE BUN CA LA ACEST CONCERT. CONCLUZIE: OAMENII DE LA SUNET AU FOST DE KAKAO..... SI BANDUL CARE NU STIE SA SE STAPANEASCA IN MOMENTE DE CRIZA "ON STAGE"...O TRUPA RIDICOLA FARA NICI O AMPRENTA IN LUMEA MUZICALA...FARA PERSONALITATE.... INTR-UN CUVANT - ANATHEMA - (FUCK THE UK ASSHOLES) raspunde

Anarchy00 la 01.05.2009 21:51 0 +-


TERMINATI CU PROSTIILE, LUCREZ IN DOMENIU, SUNETUL A FOST OK...IDIOTI AU FOST AMATORII DE LA SUNET THE FUCKING BRITISH ASSHOLES CARE AU FOST LUATI DE LA O AGENTIE DIN UK PENTRU CA CEI DE LA ANATHEMA SA IA MAI MULTI BANI. A 2-A ZI A FOST ACELASI ECHIPAMENT DE SOUND & LIGHTING LA KENNY G SI A SUNAT BETON ARMAT !!!! BRAVO CELOR DE LA OMNITCH GROUP !!! CEI CARE OPERAU SUNETUL LA KENNY G ERAU DIN USA SI LUCRAU CU EL DE ANI DE ZILE (ECHIPA UNITA)AICI E DIFERENTA...PROFESIONISTI ADEVARATI !!! IN VIATA MEA NU AM AUZIT IN ROMANIA ASA UN INDOOR SOUND DE BUN CA LA ACEST CONCERT. CONCLUZIE: OAMENII DE LA SUNET AU FOST DE KAKAO LA "CANTAREA" ANATHEMA..... SI BANDUL CARE NU STIE SA SE STAPANEASCA IN MOMENTE DE CRIZA "ON STAGE"...O TRUPA RIDICOLA FARA NICI O AMPRENTA IN LUMEA MUZICALA...FARA PERSONALITATE....OBRAZNICI...AROGANTI... INTR-UN CUVANT - ANATHEMA - (FUCK THE BRITISH ASSHOLES) MORTI DE FOAME..IN UK AU AVUT LA ULTIMUL CONCERT 30 SPECTATORI (BINE CA MAI PACALESC ROMANII SI MAI FAC SI FIGURI )ANATHEMA TREBUIA PUSA IN DESCHIDERE LA CELELALTE CUVINTE !!!! AVIZ ORGANIZATORILOR !!! raspunde

FllaviX la 01.05.2009 21:58 0 +-


delirezi raspunde

FllaviX la 01.05.2009 21:59 0 +-


daca lucrezi in domeniu, lasa-te de meserie raspunde

altul la 02.05.2009 11:44 0 +-


auzi mai cacatule (Anarchy00)! ia si te cara de pe metalhead. Anathema e trupa cu ce mai mare influenta in muzica de acest gen. ceea ce au facut ei, a fost mai mult decat ok inclusiv pe 29. sa faci bine sa te cari la concerte pop, punk si alte cacaturi care ar putea fi pt tine, si sa le povestesti cacatilor alora cine si-a pus amprenta in muzica si cine are personalitate sa te duci la m a t a sa-i povestesti care e parerea ta despre trupa asta poate doar ea te-ar asculta... problemanu a fost sunteul. cei ca tine au fost problema la concertul asta. daca ai fi lucrat in domeniu intradevar, ai fi fost in stare sa dai si niste argumente... dar ce-i poti cere unuia care-si zice Anarchy00??? raspunde

hindsight la 01.05.2009 19:04 - Da-i o bere: 0 +-


O umila parere... C.C - formatie de rock romaneasca, hiss la mic, bass prea pronuntat, voce trepidanta evaporata de cinelul asurzitor... ce sa mai zic, perfect :-j Bob Dylan dupa atatia ani de "performer" are corzile vocale intoarse la 180*, prin urmare Caline esti ok! Eu nu sunt ok, am tot dreptul de a comenta asupra sunetului de calitate, bolsevismul s-a dus acum 20 de ani, era timp de IMPROVEMENT. Anathema - de apreciat electronica cultivata de la inceput, voce sintetizata, clape & all - de ce? De transcendental... In rest, aceeasi combinatie dintre rockul progresiv si alternativ plus lirica nostalgica - pink floyd alike. raspunde

Ratonu la 01.05.2009 12:54 - Da-i o bere: 0 +-


Ii rog pe fanii Anathema ca, pana compune trupa asta vreo piesa buna, sa se abtina de la comentarii rautacioase la adresa Cuvintelor. Mersi. raspunde

FllaviX la 01.05.2009 08:19 - Da-i o bere: 0 +-


Bai, nu se accepta un sunet asa prost la o trupa asa mare, mie mi-a fost rusine pentru cei de pe scena. Am stat in A1 si pe tot parcursul concertului Celelalte Cuvinte si pe prima jumatate a concertului Anathema basul a omorat tot (in sensul rau). Nu mai mentionez ca in prima jumatate la Anathema microfoanele de pe tobe - fus, prem, tumuri si overheaduri parca nici nu erau pornite. S-a simtit clar ca la 'pauza acustica' au mers oamenii si 'au tras niste suturi in fund' sunetistilor prentru ca a doua jumatate a recitalului a inceput sa sune mai acceptabil. Nu mi se pare normal sa te multumesti cu explicatia ca la mijlocul salii suna mai bine - nu exista concert la care sunetul din fata scenei sa fie asa de prost, nu se accepta, mai ales cand oamenii din fata sunt cei care platesc cele mai scumpe bilete. Daca incep sa vorbesc si despre lumini ma ia cu nervii - luminile au fost operate cu CURU'! Daca voua tot vi s-a parut ca a fost o atmosfera asa de magnifica 'cu sunet perfect' si 'lumini pe masura' e grav. raspunde

altul la 01.05.2009 11:09 0 +-


cand stai in lateralul unor boxe nu le vei auzi cum le auzi cand stai in fata lor. Boxele erau orientate spre sala nu spre primul rand. ai auzit mai mult basii pt ca erau asezati jos si mai in spre tine... la un concert trebuie sa te hotarasti daca vrei sa auzi clar, sau sa pui piedica celui de pe scena... eu inca nu am prins concert la care sa stau in fata si sa pot spune ca am auzit perfect. eu am stat pe undeva pe la mijlocul salii si pot spune ca s-a auzit foarte bine totul. raspunde

simona_k la 01.05.2009 11:53 0 +-


Eu am stat in sectorul F si de acolo s-a auzit totul super. A fost o atmosfera magica la Anathema. raspunde

FllaviX la 01.05.2009 15:41 0 +-


Aha, iar veniti cu explicatia asta, dar in a doua jumatate s-a auzit prost la voi? Pt ca in fata a inceput sa sune mai bine dupa cum spuneam - au inceput sa sune si tobele si basul frecventele deranjante de pe bas au fost diminuate = se putea sa sune mult mai bine si pe fata = raman la parerea ca mai mult de jumatate din toata manifestarea a fost sonorizata si iluminata cu dosul (oricum, una e sa fie basul dat / auzit mai tare ca volum si alta este sa sune distorisonat si sa faca fonii. ah, si cu caraitul acela care probabil venea de la un cablu subred sau o alimentare proasta ce facem? sau asta tot numai in fata s-a auzit?!). Atmosefara a fost cu toatea acestea aproape fantastica, dar asta numai pentru ca atat pe scena cat si in sala erau nistte oameni pasionati care voiau sa se simta bine si au reusit sa treaca peste limitarile tehnice. Personal ma bucur foarte tare ca in sfarsit am ajuns la un concert Anathema si pentru ei am numai respect si admiratie. raspunde

altul la 01.05.2009 01:06 - Da-i o bere: 0 +-


1. Fratello Metallo nu mai merge la concerte ca nu-s pt tine.. si nici pt ceilalti de-ti iau apararea. 2. Sala palatului a fost o alegere extrem de neinspirata pt evenimentul acesta. 3. Faptul ca s-a organizat in Bucuresti a fost o greseala. si una mare (mai ales avand in vedere ca majoritatea publicului a fost din Bucuresti - fiind si Miercuri, cu 2 zile inainte de 1 mai) oricum publicul bucurestean este plictisit de prea multe concerte se pare ca si de asta concertele organizate acolo sunt mult mai reci (imi pare rau ca voi jigni multa lume, dar timpul a demonstrat-o sa nu mai amintesc chiar de precedentul concert (acustic), sau de tipul ala gras blond si barbos de urla Flying cand imi era lumea mai draga! sa zic... merge o data de 2 ori dar totul are o limita. pot spune ca de data asta chiar nu mi-a priit. Si in general atmosfera a fost cu totul alta in 2007 as zice ca nu se compara. Pt ca (ma repet) publicul a reactionat cu totul altfel. Eu unu as fi preferat sa merg cu vre-o cateva ore in plus si sa vad un concert Anathema la Sibiu de exemplu 4. Celelalte cuvinte nu mi s-au parut mai buni ca deobicei, dar au aratat inca odata ca sunt cea mai buna trupa romaneasca, trecand cu vederea faptul ca vocea o mai lua pe aratura, sau alte imperfectiuni. In mare ar fi fost ok si as fi fost si eu multumit de concert daca nu ar fi fost un anumit gras blond si barbos (mai sus mentionat) care nu stie ca Anathema e o trupa la care atmosfera joaca un rol foarte important. De altfel nici nu am mai dat de el dupa ce am iesit ca am fi avut o discutie... Oricum il mai astept la concerte! raspunde

sometimes_fan la 30.04.2009 21:57 - Da-i o bere: 0 +-


Fratello, ai dreptate, nici eu n-am vazut entuziasmul, nici n-am simtit magnetul despre care vorbesc baietii astia, dimpotriva, toti cei din jurul meu erau iritati de recitalul mult prea lung al celor de la CV, am iesit si eu la tigara inainte de final. Cat despre cei care te injura pe-aici - nu cred ca au fost la concert sau faptul ca sunt fani CV i-a impiedicat sa citeasca plictisul de pe fetzele celorlalti. Nu contest valoarea trupei, dar oamenii venisera pt. Anathema, care btw au fost minunati, as usual. raspunde

thedarkdream la 30.04.2009 21:23 - Da-i o bere: 0 +-


DPDV meu singura problema la celelalte cuvinte e vocalul. Dar asta e o chestie de gusturi. [nu, nu am fost la concert, zic in general. I-am vazut de vreo 2 ori in concert.] raspunde

MarianH la 30.04.2009 20:40 - Da-i o bere: 0 +-


Fratello Metallo: Esti un frustrat plictisit, dotat cu ochelari de cal. Celelalte Cuvinte e o trupa excelenta, care chiar stie sa cante, dar pentru care iti trebuie creier... Faptul ca tu n-ai priceput nimic si multi altii au apreciat spune despre tine niste lucruri. raspunde

oche la 30.04.2009 20:26 - Da-i o bere: 0 +-


Imi pare rau de CV, dar o sa ramin la CD-uri si vinyluri, uitind de spectacolul oradenilor de aseara. Nu imi pare o trupa de show, dar poate este doar o chestie de gust personal. I-am vazut si la Arene si am avut aceeasi impresie. Insa, aseara, i-am aplaudat si asta din politete, chiar daca volcalul a falsat iar solourile de chitara.. mai bine nu insist. Insa la fazele cu "debutantii" si apropourile ironice si de prost gust la adresa celor la care EI au inteles sa le deschida spectacolul m-am enervat si le-am tratat cum trebuie: iesit la o tigara inainte de inchiderea "recitalului" lor. Nu iti place sau dispretuiesti trupa in deschiderea careia cinti, foarte bine: stai acasa sau umple stadioanele cu fanii proprii, daca te tin puterile! Altfel: mucles! Cit despre Anathema, desi la inceput m-a prins cam greu concertul lor, imediat ce lumea s-a ridicat in picioare a fost formidabil si inca nu imi revin din vraja spectacolului, pentru ca spectacol a fost acolo! Si, da!, am fost un fraier care a dat 120 RON pe bilet in zona A si nu am regretat nici o clipa ca lumea s-a ridicat in picioare si nu a mai fost nici o diferenta intre oamenii care au format publicul acela minunat! La naiba, e un concert rock! Ia numai inchipuiti-va, pentru cine a fost aseara, tot publicul acela stind jos, ca la Celelelalelelelelete Cuvintetetetete. Care, din partea mea, poa` sa deschida Tudor Gherorghe! Sau sa il inchida, ca, deh!, la valoarea lor de "debutanti" perpetui. Sau sa il intredeschida. Cum vor ei, in fond, ce imi pasa mie?! raspunde

Vlad1 la 30.04.2009 19:10 - Da-i o bere: 0 +-


Bai, voi v-ati dus cu capul cu totii!!! Ma uit pe comentariile astea si ce vad: 2-3 fete care vor sa epateze ca au venit sa dea din cap...bah ma leshi...si un "metallo" care probabil scapase si el de la liceu, hai facultate anu 2 max si se da comentator! Bai, cand Celelalte Cuvinte schimbau muzica din Ro, cand erau interzisi si nu aveau pe unde sa inregistreze, Anathema se jucau cu alea in tarana, ca sa nu mai zic ce faceai tu, daca erai facut! Ca nu au fost tocmai "corecti", asta asa e, si mie mi s-a parut necinstit. Anathema si Cuvinte nu sunt formatii de mosh-pit, head-bang sau alte alea, sunt formatii care trebuie sa le asculti, sa le asculti versurile, interpretezi, sa "prinzi" toate instrumentele si toate acordurile! Bagati-va mintile in cap si nu mai vorbiti aiurea, ca sa iesiti din tiparul ca romanii sunt prosti dar oricum ei isi dau cu parerea! Nu sunteti sunetisti (nici macar nu stiti ca cel mai bine se aude la mijlocul salii la pupitrul tehnic), muzica vad ca nu stiti, cat despre organizare...ti-a placut muzica? Ti-a placut atmosfera? Atunci ti se rupe ca erau politisti! Unde ati mai vazut sa dea noroc vocalul cu publicul, publicul sa fie la 5 metri de scena cu bodyguard-zi in fata! Mai cititi, mai ascultati, si mai vorbim peste vreo 10 ani! raspunde

anathemism la 30.04.2009 19:05 - Da-i o bere: 0 +-


basmul are un sfarsit nostalgia romaneasca e patetica si devotiunea fata de eufemisme muzicale concertul trebuia boicotat sau mutat la o inmormantare in locul bocitoarelor profesioniste raspunde

Fratello Metallo la 30.04.2009 18:02 - Da-i o bere: 0 +-


CARE MAGNET GIGANTIC???? TE/AI UITAT LA DIFERENTA DE ATITUDINE A PUBLICULUI??? CATI AU STAT IN PICIOARE LA CV SI CATI AU STAT LA ANATHEMA???? SPUNE/MI CE AI LUAT LA CONCERT ..CA SA IAU SI IO ..CA SA MA SIMT BINE CAND VAD KKT/URI. raspunde

Fratello Metallo la 30.04.2009 17:58 - Da-i o bere: 0 +-


Anathema, dementa, chiar si in noua formula. Intr-adevar, au fost ceva probleme la inceput cu sunetul, dar dupa aceea...wow. Sunt prea mic sa comentez ceea ce au facut tinereii astia, intr/o sala cu o acustica atat de proasta. Nu m-a deranjat sa stau pe scaun la Celelalte Cuvinte, si sa stau in picioare la ANATHEMA. PS. Am pus CV(celeltalte cuvinte) ca sa nu pun KK. O INTREBARE...AI VAZUT DIFERENTA DINTRE CEI 2 VOCALI????( ma rog, una dintre ele).LA CINE AI VAZUT FEELING??? NU cred ca la bajetaul ala de la CV. Ala dupa ce ca e prost.. mai si claxoneaza. raspunde

Fratello Metallo la 30.04.2009 17:46 - Da-i o bere: 0 +-


Celelalte cuvinte, o trupa care m/a scos din minti. Incepand cu mesajele verbale pe care le transmiteau pana la muzica pe care o cantau. Nu stiu unde ai vazut alegerea perfecta a acestei trupe... So..sa o luam sistematic. "Noi suntem debutantii", adik vezi Doamne, pustanii aia de la Anathema nu se ridika la experienta si maestria lor dar...sunt nevoiti sa cante inainte. " Pentru cei care au venit la cealalta trupa", nici macar nu ia pronuntat numele, atata flegma avea bajeatul ala in el. "Ca ne/am nascut in Romania", daca ma nasteam in Anglia, la ceea ce au cantat CV dadeam cu kkt pe scena, asa ca mai bine ca m/am nascut in Romania, pentru ei ma refer. Acu' sa analizam vocea si ceea ce au cantat. Tie ti s/a parut behaitul aluia, de un fals inimitabil, acompaniat de melodii dezlanate fara cap si coada ceva extraordinar???? Daca se vrea fesival de trupe romanesti, care au indobitocit, de-a lungul timpului, cu muzica lor publicul, sa se faca, nu zic nu, dar..sa nu incurcam Anathema, Maiden, Metallica...etc. cu trupe mioritice. Io cred ca publicul in Romania a inceput sa se educe in ceea ce priveste calitatea unor trupe, odata cu venirea unor grei, si nu se mai pune botul la CV, Iris, Holograf, Voltaj, etc.."mari trupe". Apropos, nu sunt pustan, ca sa/l linistesc pe "virtuozul" vocalo/chitarist de la CV. PS. Cuvintele mele ar fi fost mai grele dar probabil ca m/ai fi banat. raspunde

ilya la 30.04.2009 14:47 - Da-i o bere: 0 +-


Imi pare rau ca nu sunt de acord, dar Celelalte Cuvinte nu m-au impresionat deloc. Iar faptul ca lumea a stat pe scaun tot show-ul lor (cu nu mai mult de 2-3 exceptii), zic ca confirma chestia asta. La primele melodii, s-a aplaudat ca la spectacolele comuniste - rece. Or fi inceput Anathema cu stangul (si recunosc ca sunetul m-a scos din sarite de multe ori) dar au reusit sa scoale sala in picioare! raspunde

Fenrir la 30.04.2009 13:45 - Da-i o bere: 0 +-


Buvnitz, cel mai mare fan Anathema. raspunde

Rose la 30.04.2009 13:22 - Da-i o bere: 0 +-


la faza cu sala palatului iti dau dreptate. ce rocker sta jos, la urma urmei?? au fost cateva specimene in spatele meu care incepusera sa ma traga de mana sa stau jos, bine.. pana m-am intors la domnisoara isterizata ca sa stau jos si am rezolvat problema. Insa recitalul este mult prea departe de a fi dezamagitor. au cantat cu mult suflet, a fost pur si simplu magic, sincer acum. sunetul la inceput a avut probleme, in sensul ca era ceva cu casca lui Vincent parca asa am inteles. In rest, impecabil! raspunde

viomobil la 30.04.2009 17:32 0 +-


scuza'ma ca indraznesc sa comentez, dar tie ti se pare normal ca un om care a venit la concert si care vrea sa stea jos sau care a facut niste eforturi ca sa'si ia bilet intr'o anumita zona sa'i suporte pe cei care vor sa stea in picioare in fata lui? mai ales pe cei care nu au ce cauta in zona respectiva? sau sa'i suporte pe cei vor sa faca poze un intreg concert daca se poate desi chiar daca au scule nu sunt in stare de asa ceva? daca asta e altceva decat nesimtire atunci... raspunde

Rose | 01.05.2009 00:14 0 +-

am avut bilet in randul 1 ha ha asa ca I don't give a f****ing damn raspunde

tulip | 06.05.2009 09:14 0 +-

vaaaaiii...am venit la concert de metale sa stam pe scaunele, picior peste... precum cehii la Stones la sf de ani 60.Bine , aia stateau jos pt ca erau plozi de comunisti care au avut "acces", nu ca ailalti, adevarati, ramasi p-afara.De fapt, toata "sala" era cumintica.Atunci.. ca, na!Uf, cata figuratie in randul rocherimii romane.Pacat ca-n anii 90 nu au prea fost concerte.Spiritul era altfel.Multi au uitat de unde-au plecat.Asa-i romanu'.... raspunde

MAUDE la 30.04.2009 13:11 - Da-i o bere: 0 +-


Am asteptat prea mult concertul asta.Nu stiu de ce dar sa-ti alegi ca si locatie Sala Palatului pentru un concert de rock e una dintre cele mai proaste initiative care ar fi existat vreodata si ma refer aici la cei 2000 si ceva de roackeri veniti sa dea din cap sa se bestializeze pentru ca asta inseamna concert rock.Oameni buni ce s-a intamplat aseara e una dintre cele mai mari tampenii posibile- Ce cauta Jandarmeria acolo?Politia? Ce Dumnezeu suntem oameni nu animale!?Sau poate ca unii s-au gandit ca o sa se incaiere publicul, io una as fi tras un pumn asa direct in fata daca ma stresa cineva macar atat sa pot face ca de restul ne-au rezolvat altii!Dar oare noi fraierii astia care am cumparat bilete chiar asa am fost marionete?! Sincer nu inteleg ce s-a intamplat de fapt?!Tot timpul cand se organizeaza un eveniment cu picioarele sa se stie ca la sfarsit toti isi vor baga picioarele.Eu sa fiu in locul artistilor le-as fi zis scurt : NU CANT AICI, NU ACUM, NU IN CONDITIILE ASTEA- Dar dupa cum nu ma mai mira nimik in ziua de astazi si mai adaug si proverbul ala "Apa trece pietrele raman"......Romania e o TARA FARA CUVINTE... Mi-au placut per ansamblu intentiile artistilor de a aplana intr-un fel diversele probleme de care s-au lovit la un moment dat. Eu cred si sunt foarte sigura ca motivele sunt altele, dar admit recitalul de aseara m-a dezamagit si stiu ca nu sunt singura.....si mai stiu ca o sa mai treaca 100 de ani pana cand ne vom dezmetici si noi ... Pacat era totusi vorba de ceva show.....NU A FOST SHOW ............. raspunde


  1


Ca sa comentezi si sa strangi puncte trebuie sa fii logat. Logheaza-te sau Fa-ti cont intr-un minut sau logheaza-te cu Facebook in susul paginii.


Cu punctele poti cumpara Quarci de la Bursa, apoi poti cumpara bere, vin si cafea de la Bazar si baga-le in Beci sau ofera-le prietenilor tai din comunitate! Daca injuri in comentarii ti se scad automat 5 puncte din tolba.