Cronica Destruction: The Second Coming

Cronica Destruction: The Second Coming

Un mare sentiment de deja vu vegheaza asupra concertului Destruction de la Bucuresti, 'a doua venire' a nemtilor in spatiul autohton. Si lucrurile nu s-au schimbat prea mult, ca si data trecuta Destruction nu au nimerit cu prea multa usurinta ruta spre capitala astfel ca intreg evenimentul a fost amanat cu circa 3 ore. Aspect care cel putin de aceasta data nu a tinut de competenta organizatorilor, iar pusi in pozitia lor, tot ce poti sa faci in astfel de momente e sa astepti.

Undeva pe la ora 23:00 lucrurile au inceput sa se miste, evident cu o schimbare de line-up anume Methedras apoi Destruction. Si cum totu a fost facut 'la repezeala', Methedras au avut probleme grave pe partea de sunet, problema ce si-a pus amprenta serios pe prestatia trupei din care multi nu au inteles aproape nimic. Cine a mai vazut Methedras in Romania stie ca avem de-a face cu o trupa promitatoare in materie de thrash metal, insa de aceasta data toti ochii erau indreptati spre Destruction, automat si conditiile oferite

Ce m-a amuzat a fost faptul ca intregul staff tehnic era foarte relaxat, nu atat de deranjat de intarzierile aparute semn ca nu e prima data cand se intampla asa ceva. Chiar la un moment dat s-a strigat la microfon 'We were late, let's have some fun and drink some beer'. Pana sa intre Destruction a mai trecut cel putin jumatate de ora, astfel ca pe undeva in jurul orei 01:00 formatia era d-abia la jumatatea setlistului.

Destruction

Si ca piese, au inclus destul de multe hituri pentru 'cunoscatori', anume compozitii de pe D.E.V.O.L.U.T.I.O.N. plus Nailed to the cross, Mad Butcher sau Butcher Strikes Back. Si cel putin pentur mine aici s-a oprit concertul, pot sa zic ca nu mai rezist de mult timp la evenimente trecute de miezul noptii.

Cu mare parere de rau n-am inteles foarte multe din concert, totul s-a facut la repezeala si din nou tin sa mentionez ca nu numai organizatorii o dau in bara (ceea ce aici nu a fost cazul) ci si trupele. Pentru fanii Destruction probabil a fost un eveniment pentru care cele 3 ore de asteptare au meritat. Pana la urma Metal Masters merita apeciati pentru intentia de a aduce in Romania trupe de talie internationala.