Cronica Magica si Axxis: Tour Report (9)

Cronica  <a href=Magica si Axxis: Tour Report (9) "http://www.metalhead.ro/photos/13316.jpg" cannot be displayed, because it contains errors." src="http://194.88.148.40/?mmid=bd87e14a42787cc6e">
Scurta pauza de Anul Nou pe care am avut-o s-a sfarsit si suntem acum in Paris, gata sa incepem partea a doua a turneului. Am trait o adevarata aventura pana am ajuns aici, pentru ca in ziua in care am plecat de acasa era viscol si tot transportul dintre Constanta si Bucuresti oprit.
Trenurile nu mergeau, autostrada era inchisa, sute de masini ramanand inzapezite pe soseaua nationala, iar aeroportul anulase peste 20 de zboruri. Asa ca ne puneam chiar problema daca vom reusi oare sa ajungem la timp in Paris pentru aceasta a doua parte a turneului. In sfarsit, am gasit un tip cu o masina mare suficient de tacanit ca sa ne duca pana la aeroport in ciuda vremii infricosatoare. Am fost norocosi sa gasim un plug de dezapezire si sa ne tinem dupa el cea mai mare parte a autostrazii.

Am ajuns in sfarsit la aeroport si de acolo in Paris, dar aici...surpriza...nu ne-am gasit bagajul. Dupa cateva cercetari, a fost clar ca TAROM (compania de zbor cu care am calatorit), a pierdut bagajele a 15 persoane. Ana era disperata pentru ca toate hainele ei de scena erau in acele bagaje...sa nu mai vorbim de toata lenjeria si sosetele noastre pregatite pentru 3 saptamani de turneu. Pana la urma totul s-a terminat cu bine, pentru ca personalul de la aeroportul Charles de Gaulle a gasit bagajele pierdute si le-a trimis la Elysee Montmatre in a doua zi a sederii noastre in Paris.

Concertele au fost impresionante, dar impresia mea este ca al doilea concert din 6 ianuarie a fost mult mai bun, si publicul a reactionat pozitiv la toate formatiile prezente pe scena. Magica este destul de cunoscuta in Paris datorita promovarii pe care ne-au facut-o Underclass. Am primit multe reactii incurajatoare si felicitari din partea multor fani Magica prezenti la concert. Cred ca al doilea concert Axxis a iesit mai bine si datorita faptului ca Ana era mai fericita pentru ca aflase ca ni s-au gasit bagajele, si a cantat din tot sufletul :)

Tillburg este un oras foarte dragut si pentru ca eu si Ana am avut ceva timp liber, am iesit putin la cumparaturi. Ana si-a luat niste haine faine, dar eu n-am gasit un Playstation de care vroiam desi am cautat in doua magazine.

Concertul a fost extraodinar, in ciuda faptului ca am avut o mica problema cu tobele, care s-au stricat in timpul ultimei piese si n-am putut sa o reparam pentru ca cineva ne mutase instrumentele de rezerva din backstage. Andre s-a suparat putin, dar i-am explicat problema si totul a fost ok pana la urma.

Calatoria pana la Londra a fost interesanta, pentru ca am luat-o prin Eurotunnel si ne-am urcat in tren cu tot microbuzul si toate chestiile pe care le aveam cu noi. Miscarea era interesanta pentru ca asa cum stateam cu microbuzul in tren, suspensia acestuia facea ca miscarea trenului sa se accentueze, asa ca era gata sa ma dau jos din tren pentru a-mi calma stomacul. In Londra ne-am plimbat putin, pe urma ne-am intalnit cu promoterul de la AFM Londra, si eu si Ana am dat un interviu ca reprezentanti Magica. Tot el ne-a dus apoi sa dam un interviu la radio intr-o emisiune de gothic rock prezentata de Natasha "bat" :).

Publicul britanic i-a primit pe Axxis mai bine decat ne-am fi asteptat, asa ca trupa a fost chiar multumita de reactia acestuia. Ca de obicei eu a trebuit sa intru in toate locurile in care accesul era interzis :)), si pentru ca locatia avea trei etaje, m-am urcat cat mai sus posibil si am facut o fotografie cu Gamma Ray. Evident, un tip de la paza a venit la mine si mi-a zis sa plec, dar eu imi facusem oricum treaba si eram fericit. Maine avem o zi libera in Antwerp...tare!

Si in sfarsit ziua pe care o asteptam de ceva timp...am ajuns in Karlsrhue unde Axxis trebuiau sa ia parte la Knockout Festival alaturi de EPICA, PARADISE LOST, WITHIN TEMPTATION si bineinteles GAMMA RAY si HELLOWEEN. A fost o adevarata placere sa ma reintalnesc cu Marc de la Epica si sunt multumit ca am reusit sa vorbesc cateva minute si cu Sharon del Adel. Am fost placut impresionat cand mi-a spus ca a auzit deja de Magica. Concertul Within Temptation a fost extraordinar, si cu toate ca nu imi place chiar asa de mult noua directie in care se indreapta piesele lor, mi-a placut mult recitalul.

La inceput am fost putin ingrijorat ca nu vor reusi sa ajunga deoarece au avut ceva probleme pe drum, autobuzul lor ramanand inzapezit, dar totul s-a terminat pana la urma cu bine, si desi au intarziat, Within Temptation au cantat pana la urma. Am fost impresionat de Simone Simmons de la Epica, care canta foarte bine. Pacat ca nu imi place prea mult muzica lor, dar pot spune ca ea are o voce foarte buna. Am fost putin dezamagit de Paradise Lost, care nu au cantat chiar atat de bine. Nu stiu de ce, dar nu am simtit energia de pe albumele lor...A fost dragut sa o intalnim pe promoterita noastra, Iris de la Focution...O tipa tare!

Mai multe poze aici: Epica, Within Temptation and Magica in Europe

Bat & Ana - Magica - www.magicaband.com