Death Angel si Suicidal Angels intr-un concert electrizant la Bucuresti

Asociatia Culturala Manifest si Hatework au oferit fanilor thrash metal doua concerte – Cluj si Bucuresti – ale uneia dintre incontestabilele legende ale thrash metalului american, Death Angel, care au ajuns pentru prima data in Romania, avandu-i ca invitati speciali pe grecii de la Suicidal Angels. Recitaluri explozive si thrasheri dezlantuiti – reteta ideala pentru o seara metal.

Din pacate am ajuns la Silver Church – gazda evenimentului “metalic” – undeva dupa recitalurile celor de la Roots of Death si al italienilor de la Adimiron. Publicul nu foarte numerous, ii astepta acum pe cei de la Resistance. Fiind ultima trupa din deschidere, belgienii de la Resistance au reusit sa adune ceva public in fata scenei. Stilul lor, un hybrid intre death metal si thrash a sunat destul de bine, Xerus, vocalul trupei, imprimand o oarecare originalitate soundului pe alocuri repetitiv al acestui gen. Un show ce a animat publicul, deja nerabdator sa-i vada pe cei de la Suicidal Angels.

N-a fost nevoie de prea multa asteptare, ca cei de la Suicidal Angels au acaparat scena, dand startul unui adevarat show thrash metal, cantand piese de pe cele trei albume, printre care „...Lies”, „The Pestilence of Saints” si, bineinteles, „Apokathilosis” si „Reborn in Violence”. Indemnat de solistul Nick Mellisourgos („I wanna see some violence !!!”), publicul – deja mult mai numeros – s-a dezlantuit in timpul recitalului grecilor, temperati apoi tot la interventia vocalistului – „Don’t harm eachother, please!”. Ironic, nu? Dar cine poate sa reziste nebuniei riff-urilor rapide si bateriei lui Orpheas Tzortzopoulos. Thrasherii romani au raspuns cum au stiut ei mai bine – „bloody” moshpit si headbanging. Dupa show-ul electric al grecilor, a urmat o mica intarziere a recitalului celor de la Death Angel, neinsemnata poate pentru fanii care ii asteptau in Romania de ceva vreme.

Si americanii, intr-o formula noua, cu Rob Cavestany si Ted Aguilar - chitara, Damien Sisson - bass si tobosarul Will Carroll, intra pe scena si nu se dezmint, oferind publicului un recital incendiar, cu piese de pe primele albume – „Mistress of Pain”, „Kill as One”, „I’m Bored”, precum si de pe albume mai recente – „Thrown to the Wolves” si „This Hate”.

Death Angel a reusit sa electrizeze publicul – cum sa nu reactionezi la salutul energic al solistului Marc Osegueda – „It gives me the utmost pleasure for the first time in my life to get to utter the words: GOOD EVENING, BUCHAREST!!!” – , care se declara „blessed to be playing for the first time here in Romania”, interventii ce au facut publicul sa strige si sa aplaude frenetic.

Un show de aproximativ 90 de minute, plin de forta si ritm, ce a purtat fanii prin 3 decenii de thrash metal american. Una dintre cele mai bune seri de metal din Bucuresti de la inceputul anului si pana acum! Speram sa avem parte de cat mai multe evenimente de gen din partea Hatework!