The Wailers la Bucuresti - One Love

de Andrei

The Wailers la Bucuresti - One Love

Mai jos va prezentam un articol adaugat de solitary666 cu ajutorul tool-ului de Citizen Journalism oferit gratuit de METALHEAD. Scrie si tu !

The Wailers,legendara trupa a lui Bob Marley, au incins Arenele Romane din Bucuresti pe 10 Septembrie 2010 in cel mai mare eveniment reggae din Romania.

Spectacolul a fost deschis de El Negro, cea mai titrata trupa de reggae din Romania,acestia incalzind publicul prin piese precum "Lasa-ma","Linistea" si "Ploaia". Ei au mai cantat cantece de pe viitorul album "Republika Verde" si au criticat guvernul Romaniei inaintea si la urma piesei "Doua Fire De Iarba". Cu o sonorizare perfecta si o atmosfera deosebita,El Negro au facut un show pe cinste.

La 22 fix, Bogdan (solistul El Negro) iese din nou pe scena,de data asta pentru ai introduce pe legendari Wailers.Dupa plecarea sa de pe scena, trupa lui Bob Marley a erupt intr-un scurt instrumental inainte de a-si incepe recitalul propriu-zis.Dupa 2-3 cantece pe care nu le stiam, au inceput sa curga hiturile care i-au consacrat.Setul principal a inclus piese precum "Natural Mystic","Satisfy My Soul" si "Is This Love" si s-a terminat cu "One Love". Desi nu a fost multa lume, cea care a fost a dansat reggae si a dat din cap pe toata durata concertului si a strigat din toti rarunchii cand Wailersii au parasit scena pentru ai aduce inapoi.

Cand s-au intors pe scena,The Wailers au mai cantat o repriza de hituri cum ar fi "Exodus", "Punky Reggae Party" si "Three Little Birds".De data aceasta cei 2 vocalisti principali au cantat impreuna,spre deosebire de setul principal,unde au alternat intre melodii.Sectiunea de ritm a trupei,condusa de Aston "Family Man" Barret(singurul membru original ramas) a fost impecabila iar cele 2 vocaliste de fundal au cantat superb.Si chitaristul trupei a avut o performanta de exceptie,cu vreo 2 solo-uri extraordinare.

Concertul s-a incheiat la 12 fara 10,dupa aproape 2 ore de reggae impecabil(pe langa spectacolul de exceptie El Negro).In timp ce in Arene rasunau hituri precum "Jamming", "No Woman, No Cry" sau "Redemption Song", lumea dinauntru dansa si sarea cu pasiune.Poate Bob Marley nu mai este,insa muzica si mostenirea sa sunt duse mai departe de The Wailers,prin spectacole de nota 10.