Cronica Rotting Christ la Preoteasa

Cronica Rotting Christ la Preoteasa
Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa. A doua prezenta in Bucuresti si a treia in Romania. Ca sa facem o scurta comparatie intre 2005 si 2007. Underworld vs. Preoteasa. Nu cred ca trebuie sa spun mai mult. E clar ca scena metal din Romania a evoluat, iar aseara pot sa spun ca a avut inca o "iesire" din Underground. Trist este faptul situatia nu este chiar atat de "buna si in restul tarii.

Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa

Dupa ce Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa au sustinut saptamana trecuta doua concerte(Timisoara si Cluj) in cluburi ce nu depaseau capacitatea de 100-200 de persoane(chiar sunt curios cum incapea setul de tobe pe scena), grecii au avut placerea de a canta intr-o sala decenta, cu un public numeros si entuziast. Aproximativ 450 de oameni au fost prezenti aseara(grecii au declarat ca a fost cel mai bun concert din tot turneul), la un adevarat regal.

Din pacate, punctualitatea nu a fost de partea nimanui, concertul incepand cu aproximativ o ora intarziere..si nu e ceea ce va ganditi, chiar nu a fost vina organizatorilor. Principalul punct de atractie avea sa fie Cap de Craniu, un nou nume ce isi face loc in undergroundul romanesc. Alaturi de ei au participat si cei de la Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa si Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa.

Cap de Craniu - nu stiu cati oameni au "digerat" prestatia bucurestenilor, insa mie mi-a placut la nebunie. O combinatie foarte reusita..nu pot sa ii incadrez intr-un anumit stil..va intrebati cam cu ce se aseamana?

Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa

Pai citez: "A s**t that sucks brains from humans, since there are two species, one of humans and the other of unhumans, also the ones who sucks and the ones who gets sucked:) si bineinteles, Laurentiu. Serios acum, bate spre death/grind si totusi nu e. Mi-a placut ceea ce am auzit. E amuzant, e brutal, insa pastreaza toate aceste elemente intr-o oarecare ordine, excluzand din start efectul de sunet haotic.

Tempo-uri inalte si medii, riffuri precise, bine structurate si o voce de zile mari. Asta e Cap de Craniu. Am ramas placut impresionat de prestatia scenica..foarte energica. Cu aceasta ocazie, Cap de Craniu si-au lansat primul material discografic, intitulat "First Ep For a Surgery".. pentru mai multe detalii vizitati http://www.myspace.com/capdecraniu .. merita :)

Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa - a durat ceva timp pana ce baietii au terminat cu linecheck-ul( cam 20 de minute)..imediat ce au inceput am avut impresia ca era 13 decembrie, iar in fata mea se aflau cei de la Vader. Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa nu sunt o trupa veche. Canta de aproximativ 3 ani si au un album la activ.

Nu pot sa spun ca baietii aduc ceva inovativ..intradevar executia e buna, riffurile sunt precise cu o sectie ritmica ce nu da sentimentul de monotonie. Insa tot ce fac Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa in acest moment, deja a fost facut de Vader. Ce-i drept, baietii mai baga pe alocuri cateva elemente de trash, insa nu sunt indeajuns de captivante. Recunosc, daca as mai avea ocazia sa ii vad intr-un concert, probabil ca nu as rata-o.

Legat de sunet, le-a cam jucat ceva feste la un moment dat..chitara ritmica era deasupra celei de solistica..plus ca ambele aveau un sunet oarecum ciudat. Totusi, spre jumatatea prestatiei, problemele s-au rezolvat. Si ca sa fie clar ca Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa sunt un fel de mini-Vader, baietii au terminat recitalul cu un cover a trupei poloneze. Cum am spus si mai devreme, mi-ar place sa ii revad pe Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa.

Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa - la fel ca Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa, este a doua oara cand baietii canta in Bucuresti si probabil nu sunt singurul care va spune ca show-ul acestora a fost cat se poate de energic. Iti aduce aminte feelingul anilor 80 (chiar daca multi dintre noi nu i-am apucat :) ).

Old school trash, asta canta Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa..nimic mai mult. Insa baietii o fac cu un mare talent. Ca si in cazut Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa, baietii nu aduc nimic inovator. Insa stiu sa faca show si stiu sa faca o muzica care sa antreneze publicul.

Nici acestia nu canta de foarte mult timp, insa e imbucurator sa vezi ca inca de la inceputuri, se poate creea o muzica care sa prinda bine. Cine stie, poate peste cativa ani Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa va fi noul Slayer.

Ca tot vorbeam de acestia...grecii au foarte multe pasaje inspirate din Slayer..dovada faptul ca acestia si-au incheiat recitalul cu cateva coveruri Slayer, cel mai tare moment fiind interpretarea primelor secunde din "Raining Blood" (daca nu ma insel) urmata imediat de plecarea brusca de pe scena. Foarte frumos Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa, asteptam urmatoare intalnire

Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa - iata ca ajungem si la momentul culminant al serii. Nu pot sa spun ca a durat foarte mult pana cand grecii au intrat pe scena..sau poate nu mi-am dat seama. Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa sunt printre preferatii mei, iar aseara mi-au confirmat faptul ca ei vor ramane in continuare probabil cel mai important nume al stilului dark metal.

Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa

Singurul lucru care m-a nemultumit a fost playlistul..s-au cantat piese precum "Athanati Este", "Enuma Elish" , "In Domine Sathana", Under The Name Of The Legion", "King Of A Stellar War", "Non Serviam" sau "The Sign Of Evil Existence". Insa ma asteptam si la piese precum "After Dark I Feel" sau "Nemecic". Ce-i drept grecii au creat un playlist variat, menit sa impace toti fanii..chiar si pe mine, insa nu in totalitate:).

Experienta acumulata intr-o cariera de 20 ani si-a facut simtia prezenta. Sakis este o persoana foarte energica, ce stie sa antreneze publicul..si culmea, nu prin cine stie ce figuri scenice, ci pur is simplu prin expresii si prin muzica. Ca tot vorbim de muzica, Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa au dat dovada ca au trecut de mult de stadiul de trupa black metal..de-a lungul anilor au reusit sa imbine tot felul de stiluri, la un moment dat avand impresia ca anumite riffuri au chiar un feeling de the 80's rock.

Mi-a placut mult publicul..pentru cei ce nu au fost prezenti, nici nu va puteti imagina atmosfera creata de-a lungul piesei "In Domine Sathana".. anumiti oameni dadeau impresia ca se afla intr-o stare de transa(probabil prea entuziasmati:) ).

Sunetul? In mare a fost ok, cu mici exceptii. La un moment dat vocea lui Sakis era mult prea tare si acoperea un sunet ce deja depasise limita de decibeli..insa aceste mici probleme nu au stat in calea unui show de succes. De remarcat si ceilalti mebrii, in special tobarul care dupa terminarea showului arata de parca ar fi iesit din ocean:).

Mi-a placut in special relatia creata intre chitari si bass..nu numai a instrumentelor cat si a prestatiei scenice. Deci da, am fost multumit de Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa si astept sa ii revad cat mai curand posibil.

Si cam asta a fost. Toata nebunia s-a terminat in jurul orei 1 dimineata, Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Cronica Rotting Christ la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa la Preoteasa ramanand pentru a schimba impresii si pentru a da autografe...frumos din partea lor. Un mod excelent de a petrece o seara de miercuri. Next stop, Evergrey.

Poze de Valeriu Catalineanu (METALHEAD.ro) - www.valeriu.org