Cronica Sinner - Mask Of Sanity

Cronica Sinner - Mask Of Sanity

Mat Cronica Cronica SINNER - Mask Of Sanity - Mask Of Sanity si-a format o reputatie in perioada anilor 80, insa adevaratul succes l-a cunoscut cu Primal Fear, ultimul album intitulat "Seven Seals" fiind considerat unul din cele mai bune albume pe 2006. Acest succes i-a permis lui Mat Cronica Cronica Sinner - Mask Of Sanity - Mask Of Sanity impreuna cu Tom Naumann si fostul tobar Primal Fear, Klaus Sperling sa adauge inca un album la impresionantul palmares pe care acestia il strang de mai bine de 25 de ani.

Cronica Cronica Sinner - Mask Of Sanity - Mask Of Sanity

"Mask Of Sanity" este cea mai noua creatie Cronica Cronica Sinner - Mask Of Sanity - Mask Of Sanity, un material ce schimba directia muzicala a precedentelor albume, el fiind un "back to the roots". Nemtii preiau multe elemente de la Thin Lizzy, fapt dovedit si de catre coverul piesei "Baby Please Don't Go" prezent pe materialul de fata. De aceasta data Cronica Cronica Sinner - Mask Of Sanity - Mask Of Sanity au tintit catre un sound hard rock, exact cum se canta acum 10-15 ani. Personal consider ca intoarcerea in trecut pentru a te "inspira" din diferite stiluri si compozitii, este o miscare foarte proasta mai ales datorita faptului ca acest lucru te trage in jos. Ei bine, iata ca si Cronica Cronica Sinner - Mask Of Sanity - Mask Of Sanity au picat in aceeasi capcana.

Daca sunteti familiarizati cu Cronica Cronica Sinner - Mask Of Sanity - Mask Of Sanity, atunci e bine de stiut ca albumul de fata este o recreare(indirect probabil) a albumului "There Will Be Execution".Aceleasi riffuri, aceeasi voce, aceleasi idei, aceeasi muzica. Albumul nu imi trezeste nici un sentiment, poate doar un deja vu.Totusi, pentru ascultatorii inraiti ai metalului melodic, "Mask of Sanity" contine compozitii ce ii multumesc pe fanii Cronica Cronica Sinner - Mask Of Sanity - Mask Of Sanity ce tanjeau dupa vechiul stil, cat si pe ascultatorii Primal Fear ce doreau un metal mai vioi si rapid. "The Other Side" prima piesa de pe album, prezinta o structura interesanta, mai ales datorita chitarii si vocii. "Diary Of Evil"- probabil cea mai buna piesa de pe album, nuanteaza foarte clar influentele Thin Lizzy si Deep Purple.

Inca o piesa de mentionat este "Black", o balada siropoasa cu o tenta de goth. Albumul nu iti confera un feeling extraordinar, insa e digerabil. Totusi, nu va trece de a 3-a ascultare, cel putin nu pentru mine. Cat despre

versuri

:"we're the last man standing, and we're not pretending, we're the last man standing".

Clar se observa si influentele Primal Fear- la ce sa te astepti de la un line-up ce este format din doi membri activi ai acestei trupe. Insa "Mask Of Sanity" este o recompensa la fel de buna, mai ales pentru ascultatorii hard rock a anilor 80-90.

SINNER

Nota: 7/10

01. The Other Side