METALHEAD Review: Clubul Rockstadt din Brasov

Pentru ca ne dorim sa scriem si despre locurile faine (sau nu) din tara asta unde puteti merge sa beti o bere si sa ascultati niste muzica buna, dam drumul unui nou tip de articole pe METALHEAD: "METALHEAD Review". Prima oprire: Clubul Rockstadt din Brasov.

Saptamana trecuta am dat o fuga prin Brasov ca sa scap de curatenia si linistea din Vama Veche unde nu era absolut nimic. Scopul primar era sa prind workshopul cu Andy Farrow (NorthernMusic) de pe 2 mai din Clubul Rockstadt.

Brasovul e un oras superb cu niste oameni deosebiti (mai putin cei de fac curse de masini toata noaptea de nu poti sa dormi linsitit in pat cu nevasta-ta) si singura "problema" pe care am avut-o a fost ca la un semafor m-a udat leoarca un sofer...bucurestean. Dar sa revenim la oile noastre.

Workshopul cu Andy Farrow a avut loc in Clubul Rockstadt unde, spre rusinea mea, calcam pentru prima oara. Inca de cum am intrat, am da doar de oameni cunoscuti care m-au primit cu caldura. Rockstadt e un loc bine facut, curat si organizat unde toate merg asa cum ar trebui sa mearga cu atentie fata de client. Fara bugete fantastice de promovare, fara impresii si basini, Rockstadt e o locatie care se bazeaza in principal pe clientii fideli (destul de multi) si pe concertele faine de am tot auzit ca se fac acolo. Cumva mi-a adus aminte de VIKING. Stafful e primitor si preturile vestesc mereu o betie crunta. Cu nici 30 de lei am baut vreo 3 beri, doua ape si o cafea. Am apucat sa vad si "subsolul" unde tocmai se face o sala de repetitii, camerele unde se pot caza linistite vreo doua trupe, totul antifonat asa cum trebuie. Pe scena numai scule bune si desi n-am apucat sa vad si sa aud un concert live acolo am inteles ca se aude foarte bine.

Ce m-a bucurat e atentia cu care se face ficeare lucru acolo. Desi era un workshop cu doua microfoane, baietii de la tehnic vuiau de colo colo prin sala sa se asigure ca totul e ok. Nu cozi la bar, nu fum sa-l tai cu cutitul, nu clienti care sa vorbeasca in gura mare sa nu-ti auzi gandurile (suntem totusi in Ardeal). Rockstadt are si o terasa faina si din ce am inteles sunt planuri de extindere (tocmai vor lansa o taverna noua pe undeva prin Brasov). Poate pe viitor vom lega niste concerte METALHEAD pe acolo in turneele europene ale trupelor.

Si ca sa nu intre lumea la idei (desi cine ne stie, stie ca nu e cazul) o sa zic si ceva mai putin placut: mi-as fi dorit sa fie semnalizat mai bine si promovat mai serios in oras. Desi e destul de central, fara GPS nu l-am gasit. Si vuia orasul de rockeri care se plimbau prin centru. Mai mult ca sigur daca ar fi stiut de el ar fi venit pe-acolo la workshop.

Despre workshop nu va scriu ca deja cam tot ce a spus Andy am tot postat pe Facebook in mod constant in ultimii ani. Asa ca daca aveti drum prin Brasov, mergeti la Rockstadt. De intrat e usor, de iesit o sa fie mai greu ca au produsele pe bar cam ieftine :D

Ma inclin,