YouTube masoara popularitatea unor parti ale unui clip

de Morrison

YouTube masoara popularitatea unor parti ale      unui clip
Google a imbunatatit din nou functiile de utilizare pentru videoclipurile YouTube, introducand posibilitatea de a masura popularitatea din diferite parti ale unui clip video.

Hot Spot-ul este parte a serviciului YouTube Insight. Determinam punctele fierbinti si reci
prin compararea ratei de abandon la vizionarea videoclipului in acel moment, cu alte clipuri
video pe YouTube de aceeasi lungime, au precizat intr-o postare blog-ul oficial al companiei
product manageri YouTube, Tracy Chan si Nick Jakobi.

Potrivit oficialilor, posibilitatea de a masura popularitatea unor parti ale unui clip video,
pusa la dispozitia tuturor celor care au trimis materiale video pe YouTube, este numita Hot
Spot (punct fierbinte) si afiseaza un grafic care indica fluctuatii in vizionarea unui clip.

Aceasta noua caracteristica ar putea folosi mai ales persoanelor sau angajatilor care folosesc
editarea video, dandu-le posibilitatea de a reedita clipurile pe baza popularitatii.

La inceputul lunii martie, oficialii YouTube au declarat ca YouTube va pune la dispozitia
tuturor instrumente pentru a masura si monitoriza in detaliu videoclipurile YouTube.

Ziare


Dacă vreți să vă înscrieți la newsletterul METALHEAD și să aflați primii ce trupe mari vin în România, dați un click aici: bit.ly/METALHEAD-Newsletter

Concerte recomandate:






Like us on Facebook