Cronica Theatre of Tragedy - Storm

Cronica Theatre of Tragedy - Storm

Dupa doua albume pline de experimente dintre cele mai diverse, care de care mai comerciale, Cronica Cronica Theatre Of Tragedy - Storm - Storm revin la genul care i-a consacrat. Pentru iubitorii Aegis", 8 ani au trebuit sa treaca pana la aceasta continuare care ar fi trebuit sa fie fireasca. Piese atmosferice dominate de clape si vocea noii soliste Nell Sigland (The Crest), acompaniata cateodata de vocea masculina a lui Raymond I.Rohonyl, cantate neasteptat de legat fata de ce a urmat in ultimii 6 ani de la industrializatul si hulitul Musique".

Cronica Cronica Theatre of Tragedy - Storm - Storm

Teme in tonalitate minora cantate pe clapa se gasesc cam pe toate piesele albumului, o percutie in tempo medio cu riff-uri de efect si solistici simple dar care dau culoare celor 11 piese, cele doua voci in dialog intregind tabloul. Personal imi place aceasta noua voce, cu un timbru de mezzo-soprana extrem de placut care aduce multe imbunatatiri trupei.

De la piesa de inceput Storm" care deschide materialul discografic cu un intro de clape + voce, urmat de celelalte instrumente intr-un tempo nu foarte alert, la melancolica Fade" cu o mare incarcatura emotionala unde vocea trista este in duet cu soaptele masculine, la Senseless" cu o puternica rezonanta in genul gothic in care pasajele scurte in tonalitate majora, intercalate intre cele omniprezente minore, schimba fugar atmosfera si piesa finala Debris", la inceput cu efect de pian demult uitat si dezacordat urmat de multe interludii vocale acompaniate inserate in miscarea polifonica a piesei, albumul Storm" are toate caracteristicile unui album de gothic de calitate.

O revenire mult asteptata plina de sensibilitate, atmosfera si melodicitate.

THEATRE OF TRAGEDY

Nightshade