Cronica Thunderstorm si Bruma la Utopia

Cronica Thunderstorm si Bruma la Utopia

Joi, 9 noiembrie, a avut loc in Utopia un concert 100% heavy metal. Seara a inceput cu aproape pustanii de la Bruma, trupa in legatura cu care mi s-a atras atentia sa fiu atenta ca promite. De inceput au inceput cu dreptul, intro-ul parandu-mi-se foarte bun. Apoi insa nu pot spune ca m-au dat pe spate. N-au sunat rau, dar destul de liniar, iar vocalul de putut poate, dar trebuie sa-si dea seama ca nu-l prind toate tonalitatile. Altfel, ce pot sa zic spor la munca (multa-multa) si inspiratie, pentru ca potential exista.

Bruma

Bruma

Bruma

A urmat Thunderstorm, trupa matura care suna foarte bine live, indiferent ca e vorba de un public format din cativa oameni (asa cum s-a intamplat in vara in El Comandante) sau de mai multi nebuni agitandu-se in fata scenei, asa cum a fost acum cateva seri. Oamenii isi cunosc instrumentele si fac atmosfera; de fapt, daca ar fi numai Alex Pascu (bas) si ar face atmosfera cat pentru toti fenomenal omul asta. Thunderstorm e o formatie care a venit puternic din urma in ultimii doi ani, care suna legat si unitar si, foarte important, are piese care prind la public si raman intiparite.

Thunderstorm

Thunderstorm

Nu au lipsit Dreams of Steel, Curent, Avertizare, Vortex, Ultimul drum si preluarile In the Middle of a Heartbeat (Helloween) si The Wicker Man (Iron Maiden) toate insotite de o neintrerupta comunicare cu nebunii de care vorbeam mai devreme. Ca tot veni vorba, am facut parte dintr-un public energic si receptiv, in mod clar familiarizat cu muzica si

versurile

Thunderstorm. Cam asta s-a petrecut pe scurt, cine a fost acolo stie ca ar fi de prisos sa dau mai multe detalii; cine nu pe data viitoare. Si sunt convinsa ca nu vorbesc doar in numele meu cand spun ca Vise digitale e asteptat cu mare interes, la fel si site-ul (functional) al celor de la Thunderstorm.

Mad

Thunderstorm

Thunderstorm