Cronica GOTHIC si TIARRA la Utopia

Cronica GOTHIC si TIARRA la Utopia
In minunata zi de 20 iulie in Clubul Utopia s-au adunat roacherii pentru un concert minunat cu trupele Gothic si TIARRA. Destul de cald si atmosfera incepuse sa se incinga inainte sa inceapa concertul. Foarte multi prieteni ai bucurestenilor de la Tiarra ii incurajau. Aveau si de ce, si cand zic asta ma refer strict la pozitionarea lor pe scena pentru ca oamenii sunt sapte la numar. Totul a fost ok pana la urma, desi chitaristul avea un picior luxat. Trupa s-a achitat de minune de misiunea lor.

Un gothic metal destul de liniar dar inspirat cu voce feminina si ceva screams peste, cu o instrumentatie simpla dar la obiect care si-a facut treaba, adunand peste 100 de persoane in fatza scenei. Au urcat pe scena si GOTHIC, au facut un line-check scurt, si si-au prezentat noul tobar. Au cantat un setlist redus, tocmai din cauza schimbarii tobarului. Desi erau unpic speriati de rezultatul cantarii, aceasta a iesit acceptabil de bine, cam de nota 8.50 asa. Nu au cantat la bis decat tot doua piese din inceputul cantarii, spunand ca alte piese nu mai stie tobosarul. Inchegat, legat, cu c*i, GOTHIC !

Publicul s-a mai rarefiat pana la sfarsit probabil din cauza caldurii din fata scenei, lumea preferand sa stea pe la mese sau pe afara. Multi venisera pentru Tiarra. Dupa concert la rockoteca s-a mai stat si s-a baut si seara s-a incheiat intr-un ton minunat.