Cronica Travka la Utopia

Cronica Travka la Utopia
Aseara, joi 26 aprilie, in Utopia, am avut parte de un nou concert Cronica Cronica Cronica Travka la Utopia la Utopia la Utopia. Invitatii serii au fost baietii de la Cronica Cronica Cronica Cronica Travka la Utopia la Utopia la Utopia la Utopia (NGH). Destul de multa lume pentru aceasta perioada si avand in vedere ca a inceput exilul catre Vama deja. 150 de fani.

Prima trupa, NGH, au cantat relativ putin (maxim 20 de minute cu tot cu un bis inclus). Trupa tanara pe cale de afirmare, dar pana acolo mai este mult drum. Doi solisti vocali cam statici, putin timorati probabil de cata lume ii privea, dar cu voci destul de bune pentru stilul trupei pe care l-as incadra undeva intre Ill Nino si IPR. Linii melodice destul de simple si de chitara, si de bas, si tobele nu ieseau mai cu nimic in evidenta.

NGH

Totusi, asta e stilul lor si probabil vor avea succes cu el DACA isi cumpara scule. Chitarist cu zel si maxima concentrare, pacat de efectul de chitara ZOOM care i-a distrus complet tonul, chitara scotand un zumzait deranjant. Oricum pentru prietenii lor veniti sa-i vada si care incercau sa faca ceva miscare in fatza scenei, aceste lucruri nu contau. NGH daca se tin de treaba pot avea un viitor luminos ( :) ) in undergroundul autohton.

Cronica Cronica Cronica Cronica Travka la Utopia la Utopia la Utopia la Utopia
NGH

Dupa o pauza de aproape zece minute, Cronica Cronica Cronica Travka la Utopia la Utopia la Utopia si-au strans randurile si au urcat pe scena in aplauzele publicului. In discutia purtata cu ei inainte de concert, mi-au spus ca sunt destul de circumspecti legat de prezenta publicului in acea seara. Se pare ca s-au inselat (din fericire), si spatiul din fata scenei s-a umplut rapid. Asa ca au cantat aproape doua ore, mult mai mult decat era planuit. Au inceput cu Urban Viole(n)t care din prima a ridicat clubul in picioare (la figurat desigur). Am scris despre Cronica Cronica Cronica Travka la Utopia la Utopia la Utopia de multe ori asa ca nu vreau sa ma repet despre cat de bine suna aceastra trupa live, despre ce instrumentisti exceptionali are, despre cat de plin de carisma este George, despre cat suflet pun baietii pe scena.

Cronica Cronica Cronica Travka la Utopia la Utopia la Utopia

Mari aplauze pentru public, care aseara a fost foarte educat in `dansuri` si au ajutat trupa de pe scena sa cante atat de mult si de bine, creand o atmosfera senzationala !

Cronica Cronica Cronica Travka la Utopia la Utopia la Utopia la Utopia