Cronica Travka la Utopia

Cronica Travka la Utopia
Joia aceasta, pe 1 martie Travka s-au reintors la Utopia pentru un nou concert, dupa succesul pe care l-au avut cu evolutia lor unplugged de pe 1 decembrie anul trecut, cand au cantat tot in Utopia alaturi de Dogma si Interzis. Anuntat sa inceapa in jurul orei 9 pm, deja cu vreo ora inainte clubul incepuse incet incet sa se umple, odata cu primele sound check-uri. Lume de toate varstele, un fapt interesant

Cronica Travka la Utopia

Baietii au urcat pe scena 'de-adevaratelea' putin dupa ora 9 si au inceput in forta, cu o "Zgarba" interpretata cu aplomb care a strans randurile si mai mult printre cei aflati in fata scenei. Au urmat binecunoscutele "Indiferent", "In iarba", "Inger sedat", la un moment dat a avut loc o incercare subtila de pogo combinat cu sarit in sus, abandonata cam repede, dupa care ne-am mai linistit un pic cu piesa "Nimic de pe frontul de est". Foarte in forma, atat ca voce cat si ca prezenta scenica, George a vorbit cu publicul, pe care l-a indemnat sa cante impreuna cu ei, ceea ce s-a si intamplat, in timp ce basistul Mizdan s-a agitat mult, ca de obicei, pe toata durata concertului. Alte piese asteptate de public si oferite de Travka au fost "Partea finala", "Lumini", "Zambetul tau", "Travka", "Proprietarul de poduri", intampinate cu aplauze constante, totul culminand spre sfarsit, dupa mai bine de o ora si jumatate de cantat neintrerupt cu o "Corabia nebunilor" pe care publicul a cantat-o extaziat impreuna cu trupa, insotita de un pogo de asta data ceva mai reusit. Sunetul mi s-a parut foarte ok, cu unele mici probleme la inceputul concertului, care insa s-au rezolvat. Din setlist a lipsit de asta data (daca nu cumva gresesc) "Ce noapte".

Cronica Travka la Utopia

Pe langa varstele diferite ale celor prezenti am remarcat si eterogenitatea genurilor muzicale ascultate, fapt dedus din 'costumatia' ce varia de la tricouri cu Six Feet Under si Slayer pana la hippie stuff. Nu e chiar o surpriza, Travka se pare ca intr-adevar reuseste ceea ce putine formatii de la noi reusesc, anume sa adune la concerte ascultatori de genuri diferite de rock.

Concertul s-a terminat dupa ora 11, cand spiritele pareau de abia incinse, motiv pentru care unii au mai ramas la o vorba si o bere la programul de club. O seara asa, ca de primavara, foarte reusita si un concert de nota zece. Si apropos, pe 1 mai Travka isi vor lansa noul album care cu siguranta va fi urmat de un concert cat de curand.

Cristina