Cronica TRAVKA Unplugged in Utopia

Cronica TRAVKA Unplugged in Utopia

Inainte de toate trebuie sa-mi cer scuze ca n-am mai adus lumanari si alte chestii dar cica nu aveam voie ca luam foc cu totul acolo si ne strangeau pompierii de gat. Asa ca decorul cel mai propice si efectiv a fost publicul foarte numeros si inimos prezent la concert. Invitatii serii au fost trupele Interzis si Dogma. Primii au cantat Dogma si, ca si ultima oara in Utopia s-au achitat cu succes de jumatatea de ora pusa la dispozitie.

Am observat chiar imbunatatiri clare ale vocalistei, care a prins curaj asa cum trebuie sa aiba un solist vocal adevarat. In rest au fost mai putine gherle, sincronizarea de data asta le-a iesit si liniile melodice au ramas aproximativ constante pe parcursul pieselor (in parte). In timp dupa inca vreo cateva prestatii live Dogma au sanse sa urce foarte mult.

Dogma

De remarcat Hasi la bass care presta niste dansuri extrase parca dintr-o coregrafie Korn :) Pe scena au urcat apoi la doar o saptamana de la ultima aparitie live, Interzis de data asta in fatza unui public adecvat si iubitor de alternative. Incet incet dupa cateva piese publicul i-a `invatat` si s-au strans incet incet cat mai multi in fatza scenei, rasplatind-ui cu aplauze dupa fiecare piesa. Mi-a placut in special soloul de chitara al lui Eugen ce ducea serios inspre heavy-metal. Eugene apuca-te si de metale ca potential exista !

Interzis

Fara prea multe menajamente, Travka, si-au inshfacat chitarile si s-au urcat pe scena in aplauzele publicului. Brusc toata partea din fatza scenei s-a umplut pana dupa mixer. Atmosfera s-a incalzit brusc si la propriu si la figurat. Trebuie sa facem ceva cu boxele din Utopia pentru ca publicul asta al naibii mereu se apuca sa cante

versuri

in cor si nu mai auzim ce canta lumea pe scena :) Piesele lor in varianta unplugged suna nesperat de bine si au alt farmec. Si cum fiecare piesa Travka are o poveste a ei, unplugged ea devine un adevarat basm. Sincer nu ma asteptam la o mare diferenta intre setlist-ul clasic si cel acustic, dar m-am inselat. E cu totul altceva, e o experienta noua.

Travka

George in forma a fost foarte comunicativ cu publicul, a glumit, i-a lasat sa cante, sa se exprime in legea lor. Un vocal care stie cand si cum sa-si `bage publicul in seama` fara sa exagereze. De partea instrumentala n-am ce comenta decat de bine evident. Sincronizare buna, sunet clar corect, plin fara gresh. Urban violet ramane piesa mea preferata Travka urmata de Zgarba. Pe Zgarba atmosfera a fost pur si simplu senzationala. N-am auzit public cantatnd asa de tare in Utopia de la ultimul concert KUMM. A fost o seara pe cinste cu sala plina si un concert de peste 4 ore speram o adevarata sursa de inspiratie atat pentru trupele prezente cat si pentru melomanii din public.

Filmari - citeste