Cronica Lansare Trooper - Electric

Cronica Lansare Trooper - Electric
Inainte de toate, daca doriti sa cititi o cronica obiectiva, opriti-va aici, nu a re rost. Pentru ca este cat se poate de subiectiva cronica facuta de un vechi fan, deci considerati-va avertizati. Asa cum Balaurul a promis de la inceput, a fost un concert de trei ore in care trupetii au prezentat in intregime noul produs, Electric, intercaland piesele acestuia cu, asa cum le place lor sa spuna, evergreen-urile.

Un astfel de show, de trei ore (cand or fi trecut oare?) si trecand in revista un album intreg, nu este o noutate in cazul Trooper; daca va amintiti asa s-a intamplat si cu Desant. De unde au baietii atata energie nu stiu, cert este ca nici atunci nici acum acest timp nu a parut mai mult decat cateva clipe.

Trebuie sa recunosc faptul ca pentru mine prima auditie a albumului a fost cea live; acum ascult si discul, dar inevitabil prin prisma a ce am auzit aseara. Ce am auzit? Ei bine, si piese heavy, si piese care prind la gagici, si piese complicate si lungi dar care totusi merg de minune in concert. Clar, cu toata productia foarte buna de studiou, Electric este un in primul rand un produs care prinde extraordinar pe scena.

Piesele noi care mi-au atras atentia au fost: Promisiuni, Ratacit pe drumul vietii, Testament (excelent cover Chrom Dioxid) si O viata este prea mult. In rest nu au lipsit Inca un strigat, Cum vreau eu, Doar a mea, Scandal, Pentru tot ce-a fost (atat de rara in concerte), Amintiri, Tari ca muntii si Strigat. Cireasa de pe tort a fost Mister 6Fingers la clape pe parcursul a mai multor piese.

Asa cum s-a promis, a existat si sectiunea cine canta o piesa cu noi", care evident a prins tinand cont de numarul solicitarilor. Inca o dovada ca Trooper este (si) o trupa live, care stie sa comunice cu publicul si sa-l tina in priza indiferent daca este un concert lung sau scurt, daca este un concert obisnuit, o lansare de disc sau un unplugged. Despre public nu pot spune decat ca o trupa deosebita nu poate avea decat fani deosebiti, care o tin in palme", care canta alaturi de e, care cer bisuri si care stiu sa-si manifeste entuziasmul incat devine molipsitor.

Mad