Cronica Trooper Unplugged la Utopia

Cronica Trooper Unplugged la Utopia

Ei bine, joia trecuta, pe 8 martie, Trooper au debarcat in Utopia pentru un concert Uplugged. Defatp a fost un concert cantat tot pe chitari electrice, dar cu ton de clean, fara distors (gigi). Destul de multa lume s-a prezentat la eveniment, foarte multe cupuluri cu preponderenta (deh, era 8 martie), atmosfera cu lumanari si flori (cam ciudat, nu? :D), cum sa zic, o ambienta placuta. Ne avand trupa de deschidere, Trooper au inceput concertul undeva in jurul orei 21:30 si inca de la primele acorduri spatiul din fatza scenei a devenit neincapator. Din ce am observat, in sala erau foarte multi fani `trv` Trvvper obisnuiti se pare cu setlist-ul lor electric, si, probabil aflati la prima ascultare a acelor piese fara distors, pe clean, cum am mentionat si mai sus. Acesta a fost motivul (corelat cu lipsa trupei de deschidere) pentru care publicul s-a `incins` mai greu...dar si cand s-a incis atmosfera a devenit, evident, incendiara.

Programul a fost presarat cu multe coveruri. Cel care m-a impresionat in mod deosebit a fost Unforgiven de la Metallica, cantat intr-un mare fel de catre targovisteni. Se pare ca si reactia publicului a fost pe masura, acesta cantand cam toate versurile impreuna cu trupa lor favorita. Am mai asistat acum aproape un an, pe terasa la Old School la un concert Trooper, tot aproape unplugged, dar de data asta parca piesele s-au mai `copt` si totul a fost fara gresh. Totusi mi-e dor de acel concert unplugged 100% din Viking, unde chitarile acustice si-au facut treaba ca la carte. O seara minunata incheiata dupa aproape doua ore de cantat, si incununata de 2-3 bisuri. Go Trooper !