Solistul U2 intr-o noua campanie umanitara

de Morrison

Solistul U2 intr-o noua campanie umanitara
Dell si Microsoft au facut echipa pentru a lansa un produs rosu, brand creat de solistul U2,
Bono. Cele doua corporatii vor prezenta un nou model de computer si au anuntat ca vor dona cate 80 de dolari din pretul fiecaruia pentru a lupta impotriva virusului HIV in Africa.

Red, produs inventat de Bono, a mai fost sprijinit in trecut de companii precum Motorola, Apple sau Gap.

Microsoft au anuntat ca se asteapta sa vanda cate sute de mii de modele Red Dell in 2008.

Designul acestora a fost realizat partial chiar de Bono cu o carcasa partial rosie, iar
interfata Windows va avea de asemenea un background rosu. "Treaba mea consta in a adauga ceva poezie masinariei, sa aduc un pic de funk", a declarat Bono pentru Reuters.

Red a strans peste 53 de milioane de dolari pentru Global Fund de la lansarea sa din 2006. Bill Gates, Dell si Bono isi vor anunta formal parteneriatul saptamana aceasta in cadrul Forumului Economic Mondial din Davos.

Produsul va fi disponibil in magazinele a 30 de tari, incepand cu 31 ianuarie.

Bestmusic



Dacă vreți să vă înscrieți la newsletterul METALHEAD și să aflați primii ce trupe mari vin în România, dați un click aici: bit.ly/METALHEAD-Newsletter

Concerte recomandate:






Like us on Facebook