Cronica Vital Remains - Icons of Evil

Cronica Vital Remains - Icons of Evil

Glen Benton este una dintre cele mai controversate persoane de pe scena death metalului. Pe langa faptul ca activeaza si in trupa Deicide (despre care nu vom vorbi acum), Glen Benton este si vocalul trupei VITAL REMAINS, trupa care se pare ca va concerta si la noi, pe 24 aprilie, in Timisoara. Icons of Evil este al saselea full-length al trupei Cronica Cronica Vital Remains - Icons of Evil - Icons of Evil, lansat de putin timp, pe 2 aprilie 2007.

Asa cum Cronica Cronica Vital Remains - Icons of Evil - Icons of Evil ne-a obisnuit de doua albume incoace, Icons of Evil se deschide cu un intro Where Is Your God Now. Primul lucru care mi-a venit in minte dupa ce am ascultat piesa (si mai ales dupa ce am vazut cum se numeste) a fost Go Now Your Lord Is Dead (piesa de pe albumul Scars of The Crucifix al trupei Deicide).

Cronica Cronica Vital Remains - Icons of Evil - Icons of Evil

Desigur comparatia dintre cele doua trupe care il au ca vocal pe Glen Benton nu isi are rostul acum. Revenind la Cronica Cronica Vital Remains - Icons of Evil - Icons of Evil si la actualul lor album, dupa intro-ul de rigoare, urmeaza piesa Icons of Evil. O surpriza destul de placuta. Vocea lui Benton suna mult mai bine decat pe Dechristianized (singurul material din trecut care il are pe Benton ca vocal).

In afara de voce, noul material revine, din punct de vedere al soundului, cu un pic mai multa viteza si inversunare". Vorbim tot despre un album brutal argesiv, dar care combina toate acestea cu o parte melodica. Pe langa faptul ca albumul contine piese destul de lungi, care depasesc 7 8 minute, la un moment dat m-am lovit de Reborn...The Upheaval of Nihility.

A cincea melodie de pe album. Ceea ce nu mi-a placut la Reborn...The Upheaval of Nihility a fost exact partea melodica, care cred ca se putea evita daca melodia nu era atat de lunga. De fapt asta ar fi un lucru care pentru multi reprezinta partea de care nu sunt multumiti. Si inca un lucru care deranjeaza este durata pieselor care duce inevitabil la monotonie sau repetabilitate. Poate ca daca aceasta parte nu ar fi existat, Icons of Evil ar fi avut mai mult succes.

Desigur, este o parere subiectiva. Ca un argument pentru acest lucru este chiar ultima piesa Disciples of Hell, care dureaza aproximativ 5 minute. Scurta, la obiect, care nu cade in grseala" celorlalte piese.

Insa privit in ansamblu, cu exceptia partilor melodice, nu as putea sa cataloghez in mod clar locul acestiu album. Nu este nici foarte bun, dar nici rau nu e. Este genul de album mediocru, dar care iese putin in evidenta datorita mesajului, pe langa care Benton a avut atatea controverse (respingerea ideii crestinismului si implicarea in

versuri

a unor teme oculte).

Chiar daca nu este printre cele mai bune albume, sunt sigura ca Icons of Evil reprezinta nu numai pentru trupa un material destul de interesant, cel putin pentru Disciples of Hell, care este cea mai reusita piesa de pe album.

VITAL REMAINS

Andreea
Nota: 7/10