Cronica Voices of Silence si Ravens in Utopia

Voices Of Silence sunt un fel de rara avis prin Bucuresti, foarte probabil si din cauza distantei. De aceea nu puteam rata unul din putinele lor concerte in zona. Dar sa incep cu trupa de deschidere, Ravens. Sunt copii si sunt in crestere, asa ca nu dau cu parul, mai ales ca prestatia lor (prima probabil in afara petrecerilor cu prietenii) a fost decenta, desi destul de timida. Pentru vocalista: mai cu tupeu, ca nu te mananca nimeni J !

Si daca mai sunt d-astia prin public de fac mistouri, fa abstractie si fii in forta. De restul trupei nu pot sa zic decat ca hard rock-ul melodic pe care-l canta ii prinde, dar, din nou, fiti un pic mai... obraznici. Coverul dupa Zombie a sunat chiar bine, desi nu cred ca toata lumea a fost de acord, insa vocea lui Dolores nu e usor de reprodus, iar tipa s-a achitat mai mult decat onorabil. Per ansamblu: bine si bafta in continuare.

Ravens

Cand am vazut prima data Voices of Silence am gandit: oamenii astia chiar canta ce am ascultat eu pe CD, adica metal? Hmm, nu par, cu exceptia bateristului... Apoi am vazut ca acei oameni pe care daca i-as fi intalnit pe strada n-as fi zis nici ca asculta metal, dara-mi-te sa mai si cante, pot da lectii multora, atat ca muzica si versuri, cat si ca prezentare in fata fanilor. Nu au lipsit Tomorrow, New Fate, Seeds, Thunderground, The Jester's Reqviem si Destiny, precum si piese noi, din care am retinut Without a Cause; as fi vrut sa aud si Flower of Smile, dar m-am obisnuit sa nu fie in playlist.

Si cover-urile au iesit bine, evident mult cerutul Melancholy a fost superb, insa un minus pentru Until It Sleeps care mie nu-mi place deloc in versiunea lor asta e, gusturile nu se discuta (doar se comenteaza). Un concert foarte reusit si, ca de fiecare data, il astept pe viitorul care, ca si clovnul din The Jester's Reqviem, will do all and never let me down. Iar in incheiere vreau sa le urez succes si spor la realizarea viitorului album, pe care nu doar eu il astept nerabdatoare, mai ales dupa mostrele" de joi seara. Bafta!

Mad

Voices Of Silence si Ravens - Utopia (30.11.06)

Voices of Silence