Cronica Magica - Wolves And Witches

Cronica Magica - Wolves And Witches
Avem si noi in Romania cateva nume cu care ne putem mandri afara si de care "afara" stie si cateva nume cu care ne putem mandri afara dar de care afara nu stie. Pe Cronica Cronica Magica - Wolves And Witches - Wolves And Witches i-as incadra in prima categorie avand in vedere turneele si casa de discuri care o produce, dar as putea-o incadra si in a doua categorie, avand in vedere ca trupa merita mult mai multa atentie avand in vedere ce se intampla in scena de power metal a secolului XXI.

Cronica Cronica Magica - Wolves And Witches - Wolves And Witches

Ei bine in 2008 Cronica Cronica Magica - Wolves And Witches - Wolves And Witches ne-au oferit un nou album, Wolves And Witches, produs de AFM Records si distribuit si in Romania prin Rocris Disc (asta daca aveti chef sa puneti mana pe el). Nu sunt eu mare impatimit dupa power metal (ba chiar mi-am petrecut copilaria crezand ca Pantera e power metal :D) dar avand in vedere ca stiu trupa destul de bine, ca i-am vazut live de vreo 20 de ori, si ca ma pricep cat de cat la muzica (zic eu?!), pot sa va spun din start ca Cronica Cronica Magica - Wolves And Witches - Wolves And Witches s-a maturizat considerabil.

In sfarsit si-au gasit barca potrivita si directia optima, si, sincer, cred ca persoanele interesante care acum 5 ani o declarau o copie infidela Nightwish, pot in sfarsit sa mearga sa se culce nelinistiti, pentru ca oricum nu aveau dreptate nici atunci si acum mai mult ca sigur nu vor mai indrazni sa deschida gura. Asi avea totusi cateva bile negre de aruncat in ograda AFM privind productia discului. Mai exact, puteau sa mai traga putin de EQ-urile, flangerele si echourile alea ca uneori ai impresia ca trupa are 5 chitari sau 3 soliste vocale.

Tonul discului este destul de optimist, vesel si antrenant, compozitiile sunt exact asa cum trebuie pentru o trupa de gen, adica cu linii melodice destul de simple si, evident, catchy, dar cu solouri foarte elaborate, toate trase frumos inainte de vocea Anei si de chitara lui Bat, din punctul meu de vedere, unul dintre marii chitaristi romani ai momentului. Stiti ca nu-mi place sa ma intind la basme elaborate (desi Cronica Cronica Magica - Wolves And Witches - Wolves And Witches o fac :)) ) , asa ca mai bine va las pe voi sa ascultati discul, pentru ca, sincer, face tot timpul si toti banii.

Pe scurt Cronica Cronica Magica - Wolves And Witches - Wolves And Witches - Wolves And Witches

Stil: Melodic Metal / Power Metal
Sounds Like: MAGICA
Teme Lirice: romantice, poetice
Sound: vioi, optimist, antrenant, cu distors exact acolo unde trebuie
Vocea: 100% Clean Melodic
Tempo: Mediu si Rapid
Originalitate: 8/10
Piese preferate: Dark Secret

Nota Generala: 9/10

Si bazandu-ma pe faptul ca n-ati citit toata cronica mea minunata, arunc totusi o bila neagra (jumatate de fapt) asupra compozitiei. Uneori, (dar foarte rar) ai impresia ca s-a ramas in pana de idei si ca asculti defapt o bucata din piesa precedenta, alteori (dar foarte rar) se sare brusc de la un tempo moale la unul rapid, asa in mijlocul "ideii" ca sa zic asa. Se putea insista putin pe varietate, dar nah, poate ma insel. Ascultati si decideti singuri !

Un album recomandat romanticilor si impatimitilor de povesti cu cavaleri in armuri lucitoare, dar, totusi bun si pentru un fundal antrenant pentru diverse ocazii speciale :D

1. Don't Wanna' Kill
  2. They Stole The Sun